Praca: Doradca Klienta (m/k)


Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Doradca Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Poznań
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Realizacja sprzedaży;
  • Utrzymywanie standardu ekspozycji;
  • Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w sprzedaży na podobnym stanowisku;
  • Umiejętności organizacji pracy własnej;
  • Kreatywności, samodzielności;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Premię retencyjną;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

-wykonywanie telefonów do klientów i umawianie spotkań,- sporządzanie polis,- przygotowywanie ofert,- kontakt z klientami, realizacja zleceń Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Wymagania: Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Cukiernie P. Chojecki

Opis stanowiska: bezpośrednia obsługa klientów oraz pomoc w wyborze produktów, dbanie o estetykę i czystość miejsca pracy, uzupełnianie towaru i kontrola ekspozycji, wprowadzanie danych i dokumentacji do systemu komputerowego. Wymagania: pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista, mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Sales Masters Sp. z o.o.

Twoje Zadania: Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych (OC/AC/dom) w 100% przez telefon. Obsługa wyłącznie gotowej bazy kontaktów (tzw. "ciepłe" leady). Rozpoznawanie potrzeb klienta i kompleksowe dopasowywanie ofert ubezpieczeniowych. Utrzymywanie relacji i wsparcie klienta po zawarciu polisy....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: APATOR Powogaz S.A.

Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji, prezentacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

Opis stanowiska realizowanie planów sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów obsługa leadów i utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi prowadzenie procesu sprzedażowego od pierwszego kontaktu po finalizację przygotowywanie ofert handlowych, umów i prowadzenie...