Praca: Agent Nieruchomości


Czy marzysz o pracy, która daje Ci niezależność, nieograniczone możliwości zarobkowe i realny wpływ na Twoją przyszłość? Dołącz do RE/MAX Dream Living, globalnej marki w branży nieruchomości, i rozwijaj swoją karierę jako Agent Nieruchomości!

Biuro Nieruchomości "RE/MAX Dream Living" to jeden z liderów międzynarodowego rynku - już od ponad 50 lat pośredniczymy w najmie, kupnie i sprzedaży nieruchomości. Biuro mieści się w Warszawie Marymont - Kaskada.

Fajni ludzie, miła atmosfera - bez wyścigu szczurów.

Poszukujemy zarówno osób mających doświadczenie w zawodzie pośrednika nieruchomości, jak i takich, które chcą się tego zawodu nauczyć.

Od naszych współpracowników oczekujemy współpracy i uczciwości. Wiedzę merytoryczną i praktyczną - pozwalającą wykonywać z powodzeniem pracę pośrednika przekażemy Pani/Panu w trakcie trwania szkolenia. Dla nas ważna jest Twoja osobowość i predyspozycje zawodowe. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY :-)
Agent Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany, Marymont
Co otrzymasz jako Doradca Klienta ds. Nieruchomości RE/MAX?
  • Wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność
  • Międzynarodowe certyfikowane szkolenie, dzięki któremu będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym transakcje na światowym poziomie
  • Certyfikowane szkolenia uzupełniające i zaawansowane, dzięki którym będziesz mógł rozwijać się jeszcze szybciej i zarabiać jeszcze więcej
  • Wsparcie doświadczonego mentora, na którego zawsze będziesz mógł liczyć
  • Wsparcie administratora biura, który pomoże Ci w prowadzeniu dokumentacji biurowej
  • Rozpoznawalność – jako agent RE/MAX już od samego początku Twojej działalności będziesz wyróżniał się z tłumu, co też daje Ci przewagę nad innymi mniejszymi agencjami
  • Przejrzystą ścieżkę kariery – otrzymasz jasne zasady, wskazówki, jak możesz zbudować swoją karierę w branży nieruchomości
  • Możliwość współpracy z agentami nieruchomości na całym świecie, dzięki czemu będziesz miał możliwość pozyskania nieruchomości z całego świata
  • Wsparcie technologiczne – światowy system CRM, i wiele innych lokalnych systemów i narzędzi, które dadzą Ci dostęp do baz ofert międzynarodowych i lokalnych, a także będą dla Ciebie dużym wsparciem w sprzedaży
  • Wsparcie marketingowe – gotowe szablony do budowania własnej marki na rynku, a także do promocji pozyskanych nieruchomości
Zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Kompleksowa obsługa transakcji kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości
  • Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów
  • Organizowanie prezentacji nieruchomości oraz negocjowanie warunków transakcji
  • Współpraca z zespołem i rozwój swojej sieci kontaktów
Wymagania:
  • Silna motywacja do pracy i samodzielność
  • Umiejętność budowania relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego
  • Komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne
  • Otwartość na prowadzenie działalności gospodarczej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-03-29
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych najmem lub dzierżawą nieruchomości Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań dotyczących oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę Negocjowanie warunków oraz przygotowywanie umów najmu i dzierżawy Zapewnienie ciągłości...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...

Dodane: 2025-03-28
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Tekton Capital sp. z o.o.

Podział czasu pracy: 60% Spotkania z klientami 40% Praca w biurze Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją dla systemów IFS/BRCGS Food. Wykonywanie inspekcji jakościowych. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych. Współpraca z Koordynatorem ds. Jakości. Wymagania: Znajomość systemów IFS/BRCGS Food. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegłość w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją dla systemów IFS/BRCGS Food. Wykonywanie inspekcji jakościowych. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych. Współpraca z Koordynatorem ds. Jakości. Wymagania: Znajomość systemów IFS/BRCGS Food. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegłość w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I BUDOWANIE SIECI SPRZEDAŻY, PODTRZMYWANIE WSPÓŁPRACY I WSPARCIE MERYTORYCZNE DLA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE REALZIACJI PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- nadzór nad działalnością operacyjną spółki w Polsce i realizacją celów strategicznych- odpowiedzialność za rozwój i ekspansję na rynku oraz optymalizację finansów. - zarządzanie budżetem, kosztami operacyjnymi i wynikami finansowymi- monitorowanie rynku, analiza trendów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- sprzedaż towarów- wykładanie towarów na półki- sprawdzanie jakości towarów- sprawdzanie terminów przydatności do spożycia towarów- utrzymanie należytego stanu sanitarnego sklepu i jego zaplecza- godziny pracy 05:30-20:30 (praca w soboty, które są oddawane w innym dniu tygodnia)po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- aktywna sprzedaż mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: - istnieje możliwość przyuczenia

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- nadzór nad polityką finansową firmy oraz całokształtem działań finansowych przedsiębiorstwa- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu, prognoz finansowych oraz raportów dla zarządu- nadzór nad procesem księgowania transakcji, zapewnienie zgodności z przepisami prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków: Udział w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi wspierających proces kredytowy. Opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących sprzedaży produktów i usług kredytowych. Przygotowywanie raportów i sprawozdań. Stała współpraca z zespołem departamentu...