Praca: Doradca Klienta Biznesowego Orange


Jesteśmy zespołem ekspertów sprzedaży usług i rozwiązań wiodącego operatora telekomunikacyjnego – Orange Polska. Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientami biznesowymi. Jeśli chcesz rozwijać swój biznes i swoich klientów – dołącz do nas!

Doradca Klienta Biznesowego Orange
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twoje główne zadania:
  • doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych
  • negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa
  • monitorowanie rynku
  • praca na przydzielonym portfelu klientów
Planowany podział aktywności sprzedażowych:
  • pozyskiwanie nowych klientów: 60%
  • praca ze stałymi klientami: 40%
Planowany podział dziennego czasu pracy:
  • aktywności sprzedażowe: 50%
  • opracowywanie rozwiązań ofertowych: 40%
  • raportowanie: 10%
Nasze wymagania:
  • posiadanie doświadczenia w sprzedaży
  • chęć podejmowania wyzwań sprzedażowych
  • otwartość na rozwój i chęć uczenia się
  • umiejętność budowania relacji z Klientami
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
Nasz standard:
  • pakiet na start, wsparcie finansowe
  • program wdrożeniowy, szkolenia produktowe i sprzedażowe przy wsparciu trenera
  • atrakcyjne premie uzależnione od wyników
  • wsparcie operacyjne doświadczonego managera 
  • stabilne warunki pracy w ramach umowy b2b lub umowy zlecenie
  • elastyczne godziny pracy
  • praca na wskazanej bazie klientów
  • konkursy sprzedażowe
Proces rekrutacji:
  • Proces rekrutacji prowadzimy w oparciu o szybką informację zwrotną.
  • Otwieramy wszystkie aplikacje, a następnie kontaktujemy się z kandydatami wybranymi do kolejnego etapu w ciągu 3 dni roboczych.
  • Finalne decyzje podejmujemy po 1 spotkaniu rekrutacyjnym także w ciągu 7 dni.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: OPTIMO Sp. z o.o.

Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na przydzielonym portfelu klientów Planowany...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: OPTIMO Sp. z o.o.

Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na przydzielonym portfelu klientów Planowany...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: OPTIMO Sp. z o.o.

Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na przydzielonym portfelu klientów Planowany...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: OPTIMO Sp. z o.o.

Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na przydzielonym portfelu klientów Planowany...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Nadzór i współudział w przyjmowaniu i wydawaniu towarów; Zapewnienie właściwego magazynowania towaru gwarantującego zachowanie jakości; Przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z bezpieczeństwem, jak i organizacą pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Nastawienie na wynik; Bardzo dobre...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Uniwersyteckim Centrum Wsparcia Badań Klinicznych CM UMK (UCWBK) Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Kompleksowa realizacja zamówień publicznych związanych z działalnością UCWBK, w tym: sporządzanie ogłoszeń, specyfikacji warunków...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...