Praca: Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta


Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA,, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń telematycznych. GEOTIK Sp. z o.o. to software house oferujący kompleksowe rozwiązania do zarządzania flotą samochodową. dedykowane dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.). Posiadamy własne marki produktowe takie jak GLP, GPSGuardian oraz Teagle.

Zapraszamy do współpracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Słubicka 18
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty
  • Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi
  • Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności
  • Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w systemach CRM
  • Prowadzenie dokumentacji i obsługa przesyłek
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B (warunek konieczny)
  • Mile widziane doświadczenie w biurze obsługi klienta lub sprzedaży rozwiązań B2B
  • Umiejętność fakturowania i znajomość podstaw rachunkowości
  • Dbałość o szczegóły, sumienność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem
Zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość wyboru formy współpracy (umowa o pracę lub cywilnoprawna)
  • Wynagrodzenie podstawowe z premią uzależnioną od wyników
  • Szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz dostęp do nowych technologii
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, słuchawki)
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • Benefity po okresie próbnym (m.in. dofinansowanie opieki medycznej)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Dołącz do Zespołu: Branża: Wspieraj znanego dostawcę usług cyfrowych w zespole liczącym ponad 1200 konsultantów. Misja: Sprzedaż, aktualizacja warunków i utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Nasze Oczekiwania: Doświadczenie: Nie wymagamy konkretnego...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Geotik sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego...

Dodane: 2025-10-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki

Opis stanowiska Sprzedaż produktów i pomoc w wyborze oraz pakowaniu. Operowanie kasą fiskalną i zarządzanie dokumentami transakcyjnymi. Zatroszczenie się o odpowiednią prezentację asortymentu. Zarządzanie zwrotami, obsługa reklamacji i przyjmowanie nowych zamówień. Komunikacja z...

Dodane: 2025-10-15
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Opis i wymagania: Dołącz do zespołu doradców klienta znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze sprzedaży opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...