Praca: Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji


Dołącz do ekipy jako
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Wrocław, Graniczna
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • wykazujesz się otwartością i życzliwością
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
  • potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
  • masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
  • prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
  • współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
  • budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia kwartalna
  • udział w wynikach i Akcjonariat
  • fundusz mieszkaniowy
  • dofinansowanie do termomodernizacji
  • ubezpieczenie grupowe
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
  • prywatna opieka medyczna
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
  • kafeteria benefitów MyBenefit
  • rabat na zakupy
  • telefon służbowy
  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-20
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....

Dodane: 2025-08-18
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: 2025-08-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...

Dodane: 2025-08-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę, ocena zasadności roszczeń klientów, przygotowywanie raportów związanych z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania. Informowanie o dostępnych produktach finansowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Odbiór spłat od klientów. Dla kogo? Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku. Emerytów chcących dorobić....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania. Informowanie o dostępnych produktach finansowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Odbiór spłat od klientów. Dla kogo? Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku. Emerytów chcących dorobić....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania. Informowanie o dostępnych produktach finansowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Odbiór spłat od klientów. Dla kogo? Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku. Emerytów chcących dorobić....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania. Informowanie o dostępnych produktach finansowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Odbiór spłat od klientów. Dla kogo? Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku. Emerytów chcących dorobić....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania. Informowanie o dostępnych produktach finansowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Odbiór spłat od klientów. Dla kogo? Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku. Emerytów chcących dorobić....