Praca: Doradca do spraw zatrudnienia


Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Doradca do spraw zatrudnienia
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Numer: StPr/25/0362
OBOWIĄZKI:
1. Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom pomocy w pozyskaniu kandydatów do pracy.2. Pozyskiwanie, upowszechnianie i realizacja ofert pracy.3. Udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy.4. Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy ePracy oraz w innych dostępnych bazach.5. Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.6. Nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami w formie spotkań, rozmów telefonicznych, drogą elektroniczną lub pocztową.7. Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.8. Ocena umiejętności cyfrowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy.9. Przygotowywanie IPD, monitoring sytuacji i postępów w realizacji działań przewidzianych w indywidualnych planach działania.10. Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnym, poszukującym pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy.11. Świadczenie pomocy w zakresie poradnictwa zawodowego oraz kierowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy do doradcy zawodowego.12. Współpraca w gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, informacji dotyczących form pomocy określonych w ustawie oraz realizacji wobec długotrwale bezrobotnego działań wynikających w porozumienia o współpracy oraz w zakresie zatrudnienia socjalnego.13. Współpraca z partnerami i instytucjami rynku pracy, ośrodkami pomocy społecznej i centrami usług społecznych.14. Pomoc przy zakładaniu indywidualnego konta w systemie teleinformatycznym.15. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, prowadzenie spraw.16. Obsługa systemu Syriusz, programu SEPI, EZDok i innych narzędzi.17. Archiwizacja dokumentów.18. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PUP i Kierownika CAZ w toku bieżącej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunkowe związane z kształceniem w zakresie poradnictwa zawodowego


Wymagania inne:

Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:1. Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Wykształcenie wyższe.6. Staż pracy co najmniej 12 miesięcy.Kandydaci którzy nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.3. Dobra organizacja pracy, umiejętność prowadzenia dokumentacji i przygotowywania pism.4. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.5. Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.6. Komunikatywność i elokwencja: umiejętność jasnego formułowania myśli i precyzyjnej komunikacji z klientem. 7. Empatia i cierpliwość: zrozumienie sytuacji i potrzeb klienta oraz umiejętność cierpliwego wysłuchania. 8. Mile widziane doświadczenie w pośrednictwie pracy.9. Znajomości lokalnego rynku pracy i instrumentów wsparcia dla bezrobotnych.

Miejsce pracy:

Grodzisk Mazowiecki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU

a) udział w realizacji projektów w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy, wynikających z programów współfinansowanych ze środków EFS Plus, FP, PFRON, FST oraz innych funduszy;b) udział w realizowaniu projektów pilotażowych i specjalnych;c)...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁOWICZU

Dobór kandydatów do ofert pracy zgodnie z wymaganiami określonymi przez pracodawcę,Współpraca z pracodawcą w zakresie realizacji ofert pracy,Opracowywanie we współpracy z klientem indywidualnego planu działania (IPD), jego monitorowanie i modyfikowanie,Dokumentowanie czynności, zdarzeń...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach

1. Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy, udzielanie pomocy w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania, udzielanie informacji o zakresie form pomocy i możliwości ich zastosowania, kierowanie do...

Dodane: 2025-10-07
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM

1) udzielanie informacji o rynku pracy, zawodach, kwalifikacjach, możliwościach kształcenia i szkolenia osobom bezrobotnym, poszukującym pracy, oraz niezarejestrowanym w urzędzie2) udzielanie porad zawodowych w zakresie możliwości rozwoju zawodowego, w tym pomocy w określeniu kompetencji,...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...