Praca: Customer Supporter with German


Customer Supporter with German
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
  • You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.
  • Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.
  • Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump.
  • Chat or talk with passengers — whatever helps solve their problem fastest.
  • Create real connections. We want customers to remember you — the awesome human who helped them out. 
Requirements:
  • You speak German fluently (C1) and your English is solid too (B2).
  • You’re positive, patient, and open to whatever the day brings.
  • You listen first, then speak clearly and confidently.
  • You’re organized, on top of things, and can juggle tasks without dropping the ball. 
We offer:
  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
  • Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Postępowanie zgodnie z procedurami firmy. Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami. Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta. Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów. Biegła znajomość węgierskiego (C1/C2) i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Diabetyk24 Sp. z o.o.

Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów. Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Naliczanie wynagrodzeń (etat + umowy cywilnoprawne) Rozliczanie zasiłków i potrąceń (alimenty, komornik) Przygotowywanie raportów, deklaracji PIT i ZUS Kontakt z ZUS i US w sprawach płacowych Wystawianie zaświadczeń i dokumentów pracowniczych (np. RP-7) Obsługa PPK Minimum wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków; współpraca z zespołem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja celów sprzedażowych Obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i...