Praca: Customer Support with Spanish


Customer Support with Spanish
Katowice
Your responsibilities
  • providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers
  • assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail
  • providing general information
  • supporting passengers with travel difficulties
  • providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling - anything that may happen during the trip
  • solving passengers day-to-day problems
  • handling complaints and issues
Our requirements
  • knowledge of Spanish - min. C1 level, English B2
  • availability to work from our office
  • communication skills and attitude towards working with people.
  • high personal culture and customer orientation
  • ability to use Windows operating system and MS Office
  • start date - mid April
  • we do not require experience - we will teach you everything! :)
What we offer
  • salary based on a civil contract (35.71 PLN/hr)
  • flexible working hours between 9:00 and 20:00 - you decide when and how many hours you would like to work!
  • modern workplace in the heart of Katowice
  • team-building events
  • fully paid training to prepare you for direct contact with customers
  • team leader support at every stage of cooperation
  • coaching, mentoring to improve your qualifications
  • internal promotion system - join us if your future goal is to become manager, trainer or quality coach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

HAUPTAUFGABEN: Kommunikation mit Kunden per Telefon und E-Mail Beantwortung von Nutzeranfragen und -wünschen sowie Besprechung individueller Anliegen Bearbeitung laufender Fälle durch Dokumentation der Interaktionen im System Lösung von Kundenproblemen durch präzise und effektive Lösungen...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and English (C1) , and thrive in a structured back-office environment, we want to hear from you! Your...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

Zadania szczegółowe: wsparcie we wdrożenia nowych klientów w zakresie projektowania procesów logistycznych i dostosowywania rozwiązań do ich potrzeb, analiza istniejących procesów biznesowych w obszarze logistyki, poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań, bieżące monitorowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad realizacją usług eDoręczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami Administracja systemem doręczeń elektronicznych oraz analiza logów potwierdzających prawidłowość jego działania Identyfikacja i rozwiązywanie incydentów związanych z eDoręczeniami...