Praca: Customer Support with German


Customer Support with German
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace.
  • Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear.
  • Unleash your problem-solving powers to diagnose and resolve customer issues faster than a speeding bullet.
  • Keep our systems in tip-top shape by entering data with precision and lightning speed.
  • Spread happiness and delight with every interaction, ensuring our customers feel like the VIPs they are.
Requirements:
  • Fluent in German (C1) and English (B2+) - speaking and writing - if you can speak both languages in your sleep, youre our hero!
  • A natural-born communicator with a heart of gold and a knack for making peoples day.
  • Obsessed with delivering top-notch service and creating unforgettable customer experiences.
  • Positivity is your middle name, and you bring an infectious energy to everything you do.
  • Must be located in Poland and eligible to work in the country.
We offer:
  • Full-time employment contract with competitive compensation – because you deserve the best!
  • Dive into our comprehensive paid training program and emerge as a customer support legend!
  • Enjoy a rich social package that includes MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance – because we care about you!
  • Embrace the freedom of remote work with no dress code – pajamas, anyone?
  • Spread the love and earn extra rewards through our epic employee referral program – because great talent deserves to be rewarded!
  • Work remotely from Poland or visit our brand-new office in the heart of Szczecin.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY,...

Dodane: 2025-06-04
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję. Zespół pełen zapału...

Dodane: 2025-06-02
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie...

Dodane: 2025-06-02
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Wsparcie w prowadzeniu profili spółki w Social Mediach Przygotowywanie komunikatów dot, akcji marketingowych Tworzenie contentu do Social Mediów spółki Bieżące działania komunikacyjne Czego oczekujemy od Ciebie? Sumienności Lekkiego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: T-Mobile Polska S.A.

Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: La Casa De Las Carcasas Polonia Sp. z o.o.

CO OFERUJEMY? Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + premie za wyniki. Realne możliwości rozwoju – szkolenia, programy mentoringowe, ścieżka awansu. Pracę w międzynarodowym środowisku – ucz się od najlepszych! Zniżki pracownicze – korzystaj...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej obsługę spraw na drodze sądowej kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi archiwizacja obsługiwanych dokumentów raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy Czego oczekujemy od...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie bieżącą pracą podległych pracowników na magazynie, wyznaczanie bieżących celów oraz kontrola ich realizacji; Wydawanie oraz przyjmowanie dostaw zgodnie z procedurami oraz dokumentami pod względem ilościowym, jakościowym oraz zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Budowanie pozytywnych relacji i więzi z klientem i współpracownikami; Dbanie o atrakcyjną ekspozycję wykładanych produktów; Zapewnienie dostępności i wyboru produktów oraz prawidłowe ich oznaczenie; Kontrola dat ważności artykułów zgodnie ze standardami firmy; Płynna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...