Praca: Customer service specialist in the automotive industry with Italian


Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm.
  • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
  • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
  • Staying updated on the latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
  • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
  • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
Requirements:
  • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
  • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Italian.
  • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
  • Excited about the opportunity to contribute to continued success and growth in the automotive sector.
  • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
  • Strong attention to detail and organizational skills.
  • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
  • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes.
We offer:
  • Remote work from home
  • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
  • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM niemiecki na poziomie C1 - płynnie, pewnie, bez stresu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Confilogi Group sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI Nasze...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie, kontrola i archiwizacja dokumentacji dotyczącej przebiegu nauczania zgodnie z przepisami nadzorowanie realizacji programu kształcenia z uwzględnieniem podstawy programowej i wymagań egzaminów zawodowych organizacja pracy szkoły: plany nauczania, harmonogramy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Naftor Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

TWOJA ROLA Posiadasz umiejętności przywódcze, będąc jednocześnie doskonałym graczem zespołowym? Jesteś na etapie poszukiwania nowych wyzwań zawodowych? Mamy dla Ciebie doskonałą ofertę pracy! Jako Kierownik Obszaru będziesz odpowiedzialny za zarządzanie częścią nowoczesnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SAWIMED Sp. z o. o.

Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu. Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o satysfakcję pacjentów. Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych placówki....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich g łó wnych zada ń b ę dzie nale ż a ł o: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami....