Praca: Customer Advisor with German


Ogłoszenie numer: 9474952, z dnia 2025-02-22

Concentrix

Customer Advisor with German

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Training starts 17th of March
  • Work 5 days a week on 8.5 hours shift (including 1 hour break) - Mon-Fri 7:00-17:30
  • Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the actual performance.
  • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
  • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
  • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
  • Support customers with travel difficulties.
  • Assist passengers via calls /chat.
  • Foster enduring relationships with customers for building trust.

Wymagania

  • Fluent in written and spoken German (C1) and English (B2 level).
  • Naturally helpful and collaborative spirit.
  • Enthusiastic, patient, and open-minded.
  • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
  • Sharp eye for accuracy and precision.
  • Highly organized.
  • Available to work from our office in Warsaw.

Oferujemy

  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Training starts 17th of March Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Training starts 17th of March Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: CREATON Polska sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami Nasze wymagania Doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane) Bardzo...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...