Praca: Customer Advisor with English


Ogłoszenie numer: 9474967, z dnia 2025-02-22

Concentrix

Customer Advisor with English

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Training starts 17th of March.
  • Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00.
  • Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the actual performance.
  • Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers.
  • Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc.
  • Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods.
  • Support customers with travel difficulties.
  • Assist passengers via calls /chat.
  • Foster enduring relationships with customers for building trust.

Wymagania

  • Fluent in written and spoken English (C1 level).
  • Naturally helpful and collaborative spirit.
  • Enthusiastic, patient, and open-minded.
  • Active listener and able to communicate clearly and with ease.
  • Sharp eye for accuracy and precision.
  • Highly organized.
  • Available to work from our office in Warsaw.

Oferujemy

  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Enjoy a fully paid 2-month training program, combining "learning by doing" with the support of a dedicated training buddy.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Work in a modern office located in the heart of Warsaw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Orange Polska

zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...