Praca: Business Manager (rynki finansowe)


Business Manager (rynki finansowe)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BM/02/WA

Twoja Rola

Jako przedstawiciel/ka jednostek biznesowych będziesz odgrywać kluczową rolę w planowaniu, inicjowaniu i zarządzaniu projektami związanymi z infrastrukturą IT obszaru rynków finansowych - w szczególności projektem migracji systemów front office. Twoim zadaniem będzie:

  • koordynacja przygotowania definicji wymagań biznesowych wszystkich jednostek zaangażowanych w dany projekt (front office, back office, ryzyko, finanse),
  • definiowanie procesów i funkcjonalności w docelowym modelu wdrażanego projektu (w tym migracji systemów front office),
  • biznesowa weryfikacja rozwiązań planowanych w ramach prowadzonego projektu,
  • uzgadnianie spójnego stanowiska jednostek biznesowych w trakcie trwania projektu,
  • koordynacja zaangażowania poszczególnych interesariuszy biznesowych,
  • działanie jako łącznik między biznesem a jednostkami IT w zakresie technicznych aspektów projektów,
  • koordynacja komunikacji z podmiotami Grupy Credit Agricole w zakresie rozwiązań planowanych w związku prowadzonymi projektami,
  • monitorowanie postępów, aby upewnić się, że terminy i standardy są utrzymywane,
  • koordynacja biznesowa prowadzonych testów funkcjonalnych i UAT.
Twój zespół

Obejmiesz samodzielne stanowisko w Pionie Produktów Bankowości Korporacyjnej, raportując wprost do dyrektora Pionu. Współpracować będziesz z szeregiem jednostek biznesowych banku, w szczególności z zespołami front office i back office, ryzykiem rynkowym i zespołami odpowiadającymi za finanse, a także z jednostkami Grupy Credit Agricole.

Twoje doświadczenie i umiejętności
  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie,
  • minimum 10 lat doświadczenie w obszarze rynków finansowych lub ryzyka rynkowego,
  • doświadczenie w projektach dotyczących produktów lub infrastruktury rynków finansowych,
  • mile widziane minimum 2 lata doświadczenia w komórce odpowiadającej za rozwój w obszar rynków finansowych,
  • bardzo dobra znajomość procesów związanych w obszarem rynków finansowych,
  • znajomość funkcjonalna systemów front office wykorzystywanych w działalności rynków finansowych,
  • wiedza na temat agregatów danych wykorzystywanych w ramach procesów z obszaru rynków finansowych,
  • umiejętności analityczne, planowania i nadawania priorytetów zadaniom,
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych nabyta przy zarządzaniu projektami,
  • efektywne komunikowanie się i doskonała umiejętność zarządzania relacjami z interesariuszami,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesachrekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony Departament Produktów Klienta Indywidualnego

Dodane: 2025-02-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CAPITAL SERVICE

Zakres obowiązków na tym stanowisku to: (Współ)kreowanie strategii produktowej Zarządzanie całym cyklem życia produktu: od pomysłu do wycofania Opieka merytoryczna i procesowa nad produktami będącymi w portfolio Analiza mixu produktowego: sprzedaż, rentowność, mix kanałowy Koordynacja...

Dodane: 2025-02-04
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wystawianie aukcji na platformie Allegro oraz dbanie o poprawność i atrakcyjność opisów produktów, dodawanie nowych produktów na stronę internetową FIRIT.PL, w tym zapewnienie ich właściwej prezentacji i opisu, negocjowanie z producentami warunków zakupów, w tym cen, terminów dostaw i...

Dodane: 2025-02-04
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

okres próbny Departament Produktów Transakcyjnych


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Kontrola jakości dostarczanych materiałów, surowców i usług oraz wysyłanych produktów gotowych Zarządzanie reklamacjami i prowadzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji Przeprowadzanie kontroli jakości produktów gotowych i półproduktów zgodnie z procedurami oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełnienie funkcji Project Manager na projektach z branży budowlanej i nieruchomości związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej, handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: PaNELTECH Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie, Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp wraz z wnioskami, Sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego; Ocena i dostosowanie maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań bhp , Uczestniczenie w ustaleniu okoliczności i...