Praca: Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu


Medicover is a leading international healthcare and diagnostic services company with main operations in Poland, Germany, Romania, Ukraine, India and certain other markets in North and Central-East Europe. In Poland, in our clinics, hospitals, pharmacies, gyms and our head office in Warsaw, we hire over fifteen thousand people, who every day do their best to earn trust and deliver a high quality service to our patients and customers.

We currently have a great job opportunity for a person who would like to join Medicover as
Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu
Siedziba biura: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Main duties and responsibilities:
  • organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date
  • planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc)
  • following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events
  • preparing reports, presentations and correspondence if needed
  • liaising with managers and staff, suppliers and clients
  • collating and filing expenses
  • taking notes and writing minutes during selected meetings
Requirements:
  • minimum 3 years of experience as personal assistant or relevant
  • superior prioritization and time management skills
  • attention to detail and ability to follow through, combined with strong focus on task delivery
  • ability to multi-task and work in a fast-paced, demanding work environment
  • fluent spoken and written English at C1/C2 level
  • proficient in Microsoft Office use (Teams, Outlook, Word, Excel and Power Point)
We offer:
  • Contract of employment
  • Employer: we are among market leaders in modern healthcare services with strong business growth perspective and diverse opportunities for growth of careers for our people
  • Workplace: you will experience a friendly work culture, with open communications and low hierarchy
  • Benefits: you will have access to a broad range of flexible benefits, including: private healthcare; sport flexi pass, cafeteria benefits (incl. cinema, theatre tickets, discounts for a variety of products and services), access to Group Life insurance and incident insurance
  • Development: you will have unlimited access to innovative English learning platform and access to a portfolio of interpersonal trainings
  • Wellbeing and social involvement: you will be invited to our well-being programs and to join employee voluntary program run by the Medicover Foundation
  • Continuous structured career development​
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

organizacja spotkań i kalendarza przełożonego, planowanie podróży służbowych (rezerwacja transportu, hoteli, przygotowanie planu wyjazdu), przygotowywanie prezentacji, raportów i dokumentacji, monitorowanie realizacji zadań i terminów, wsparcie w codziennej komunikacji z partnerami,...

Dodane: 2025-11-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Opis stanowiska: kompleksowe wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy, przygotowywanie dokumentów, analiz oraz raportów, planowanie kalendarzy spotkań i podróży służbowych, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nadzór nad obiegiem dokumentów, faktur i...

Dodane: 2025-11-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia :...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTEX"JĘDROWIAK SPÓŁKA JAWNA

Dekretowanie i księgowanie wstępne dokumentów zakupowych i sprzedażowych + kadry Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CP Engineering Services Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu raportów – tworzenie, redagowanie i opracowywanie raportów technicznych oraz dokumentacji projektowej. Udział w wizytach i audytach technicznych – wyjazdy na oceny zgodności maszyn z obowiązującymi normami i przepisami. Wsparcie zespołu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO-PORZĄDKOWE

PRACA W BIURZE I TERENIE Z LUDŹMIGODZINY PRACY: 07.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: UMIEJĘTNOŚCI: PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY, ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi (rynek turecki, uzbecki, turkmiński, azerski, kazachski), przedstawianie oferty, zbieranie zamówień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: turkmeński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie

Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu.Dokonywanie okresowych ocen pracowników Zespołu.Realizowanie postanowień sądowych w sprawie umieszczeń dzieci w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem obiektów OSiR, ich prawidłową i bezpieczną eksploatacją. Odpowiedzialność za stan sanitarny, prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego oraz dok. technicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań. Opracowywanie projektów regulaminów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Stażysta będzie wspierał organizację i funkcjonowanie punktu sprzedaży/odbioru tekstyliów prowadznego przez Fundację. Do jego zadań należeć będzie przyjmowanie, rozmieszczanie i oznaczenie towarów ( odzieży i tekstyliów), dbanie o właściwą ekspozycję i porządek na sali...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1. Analiza stanu zadłużenia najemców,2. Prawidłowe i systematyczne dochodzenie należności pieniężnych od dłużników lokali gminnych, 3. Nadzór nad prawidłowym ewidencjonowaniem umorzeń, układów ratalnych,4. Nadzór nad księgowaniem i uzgadnianiem nakazów zapłaty, wyroków...