Praca: Audytor wewnętrzny/audytorka wewnętrzna


WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Audytor wewnętrzny/audytorka wewnętrzna
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/5717
OBOWIĄZKI:
Wsparcie kierownika jednostki w realizacji celów i zadań przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze (art. 272 ust. 1 u.f.p.). Na bieżąco śledzenie zmian w prawie, dostarczanie informacji o zmianach do komórek w organizacji. Doradzanie pracownikom i kierownictwu oraz edukowanie ich w obszarze zarządzania ryzykiem (wpływając na zmniejszenie zagrożeń i sprawne działanie całej jednostki).Diagnozowanie obszarów wymagających wsparcia i rekomendowanie kierownictwu działań korygujących, ściśle z nim współpracując na dalszych etapach. Prowadzenie szkoleń.Wsparcie w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka. Wsparcie kierownictwa przy ustalaniu reakcji na ryzyko. Utrzymanie i rozwijanie koncepcji zarządzania ryzykiem. Rozwijanie procedur, strategii zarządzania ryzykiem w jednostce. Prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie ze wskazówkami zawartymi w standardach audytu wewnętrznego regulowane odrębnymi przepisami.Mile widziane osoby niepełnosprawne.Docelowo umowa na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymogi formalne i kwalifikacyjne dla osób prowadzących audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych zostały określone w art. 286 ustawy, zgodnie z którym audytorem wewnętrznym może być osoba, która:1.ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2.ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3.nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.posiada wyższe wykształcenie,5.posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego.Posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:a)Jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lubb)Uzyskanie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansówl lub c) Uprawnienia biegłego rewidenta2) doświadczenie zawodowe: Posiadanie dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 615, z późn. zm.); nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623).Mile widzialne będzie doświadczenie w pracy w inspekcji sanitarnej lub administracji publicznej

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 830 do 13 730 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy + premia regulaminowa

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W OPALENICY

szczegóły na: https://bip6.wokiss.pl/opalenica/zasoby/files/nabor/2025/nabor-audytor-wewnetrzny-2025.pdf Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Audytor wewnętrzny Wymagania inne: szczegóły na:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W RYBNIKU

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru konkursowego znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.so.gov.pl (zakładka: Praca w sądzie). Termin składania ofert: 02.12.2025 r. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Planowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych, Przygotowywanie dokumentacji z czynności kontrolnych oraz raportów prezentujących wyniki kontroli, Monitorowanie i raportowanie stanu realizacji poleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przygotowywanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Spółki, identyfikację i analizę ryzyka w procesach, ocenę skuteczności i efektywności systemu zarządzania ryzykiem oraz proponowanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Firma Handlowa Tuksi Adam Tukanowicz

Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów z obecnymi prezentowanie oferty oraz przygotowywanie ofert handlowych negocjowanie warunków współpracy realizacja celów sprzedażowych i planów sprzedaży monitorowanie rynku i działań konkurencji raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: PORTOS TR7 sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja rocznego planu audytów wewnętrznych. Zarządzanie zespołem audytorów i monitorowanie efektów pracy. Analiza procesów biznesowych i identyfikacja obszarów ryzyka. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla kadry zarządzającej. Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....