Praca: Audytor Wewnętrzny


Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.

Audytor Wewnętrzny
Miejsce pracy: Poznań, ul. Bukowska 285
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:
  • opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej,
  • realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki,
  • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności kontrolnych oraz audytowych,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań kontrolnych oraz z wykonywania planów audytu,
  • przeprowadzenie czynności monitorujących i oceniających wdrożenie zaleceń i rekomendacji w wyniku przeprowadzonych kontroli i audytów,
  • prowadzenie i aktualizacja zbioru procedur dotyczących działań kontrolnych oraz audytowych w Spółce,
  • współpraca z audytorami zewnętrznymi, auditorami i organami kontroli,
  • inicjowanie kierunków prawidłowego działania oraz wskazywanie działań zapobiegawczych w powstawaniu nieprawidłowości,
  • ocena systemu zarządzania ryzykiem związanym z realizacją celów Spółki,
  • dokonywanie przeglądu ustanowionych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz wiarygodności i rzetelności informacji operacyjnych, zarządczych i finansowych,
  • dokonywanie oceny efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów Spółki,
  • dokonywanie przeglądów programów i założonych projektów w celu ustalenia zgodności funkcjonowania Spółki z planowanymi wynikami i celami,
  • dokonywanie oceny przestrzegania przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych Spółki.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • wiedza z zakresu audytu wewnętrznego, kontroli, zarządzania przedsiębiorstwem,
  • stosowne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje potwierdzone certyfikatami, licencjami,
  • doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku,
  • mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zdolności analityczne,
  • nastawienie na współpracę, umiejętność pracy w grupie oraz indywidualnie,
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy, zdolność do realizacji różnorodnych zadań w tym samym okresie,
  • inicjatywa i zapał do realizacji nowych wyzwań zawodowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Port Lotniczy Poznań-Ławica Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Bukowskiej 285, 60-189 Poznań; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000003431, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 781-15-33-610, REGON 630981266,tel.+48 61849 2343, www.https://www.airport-poznan.com.pl.
2. Dane kontaktowe naszego Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: e-mail: iod@airport-poznan.com.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji; podstawa prawna art. 221 § 1 kodeksu pracy; w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w ramach realizacji ciążącego na spółce Port Lotniczy Poznań-Ławica Sp. z o.o. obowiązku prawnego, a przypadku podania większego zakresu danych osobowych – na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
5. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
6. Ma Pani/Pana prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, mają Państwo również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@airport-poznan.com.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 § 1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim....

Dodane: 2025-02-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Warunki pracy Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie Częste krajowe wyjazdy służbowe Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Zagrożenie korupcją Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie...

Dodane: 2025-02-16
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres obowiązków: Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemów Zarządzania Jakością w zakresie utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania. Udział w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów zarządzania zgodnych z normami ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001 oraz innymi wymaganiami...

Dodane: 2025-02-10
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Centrala NFZ

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: obsługa kancelaryjna Terenowego Wydziału Kontroli XIV w Olsztynie; przygotowanie organizacyjne kontroli; przygotowywanie projektów upoważnień Prezesa do przeprowadzania kontroli oraz przygotowywanie zawiadomień o kontroli w zakresie kontroli...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fregata S.A.

Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: DATACOL POLSKA SP Z O O

Praca na terenie województwa podlaskiego Prowadzenie prezentacji produktów, prowadzenie negocjacji handlowych Kontrola płatności Udział w szkoleniach Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań miesięcznych Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...