Praca: Audytor wewnętrzny


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142000

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Kieruje i organizuje pracę komórki audytu wewnętrznego tj. Zespołu Audytu Wewnętrznego w KPRM, w tym m.in. dokonuje podziału pracy, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody.
  • Wykonuje zadania audytowe (zadania zapewniające, czynności doradcze i czynności sprawdzające, zapisane w Planie audytu lub poza Planem) oraz ocenia wyniki zadań audytowych wykonanych przez audytorów wewnętrznych.
  • Sporządza roczne Plany audytu wewnętrznego (zatwierdzane przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM), przy wykorzystaniu przygotowanej uprzednio rocznej analizy ryzyka oraz wybiera (w porozumieniu z Dyrektorem Generalnym) zadania audytowe do realizacji w roku następnym.
  • Sporządza i przekazuje Ministrowi Finansów (po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM) informacje o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego za dany rok.
  • Sporządza i przekazuje Dyrektorowi Generalnemu KPRM (działającemu w imieniu Szefa KPRM) sprawozdanie z wykonania rocznego Planu audytu oraz wyniki samooceny Zespołu Audytu Wewnętrznego.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie kształtowania i wdrażania systemu kontroli zarządczej w KPRM, w tym w zakresie analizy ryzyka.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie uprawnień - wymagań kwalifikacyjnych na audytora wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 3/4 etatu oraz powyżej 1 roku w zakresie kierowania zespołem
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, zasad wdrażania funduszy strukturalnych, standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Posiadanie umiejętności obsługi pakietu Office, zwłaszcza w zakresie edytora tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych oraz umiejętności tworzenia zwięzłych tekstów i dokonywania syntezy
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, w tym asertywność, organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu komórką audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - praca w terenie, - kontakt z klientem zewnętrznym (kontakt z audytorami wewnętrznymi w dziale oraz audytorami z innych urzędów; kontakt z firmami/dostawcami zewnętrznymi), - krajowe wyjazdy służbowe, - stres związany z...

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

W związku z dynamicznym rozwojem zespołu naszego klienta w renomowanej Jednostce Notyfikowanej, poszukujemy osoby na stanowisko Auditora/ Eksperta technicznego oceniającego wyroby do podawania, przesyłania i usuwania substancji, w tym wyroby przeznaczone do dializy. Osoby te nie tylko będą...

Dodane: 2024-09-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Wymagania: Wykształcenie średnie (lotnicze)/wyższe (preferowane lotnicze lub zarządzanie jakością) Znajomość języka angielskiego min B2 Znajomość pakietu MS Office Umiejętność samodzielnej oceny sytuacji, prowadzenia analiz i wyciągania logicznych wniosków oraz przyswajania dużej...

Dodane: 2024-09-16
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

W związku z dynamicznym rozwojem zespołu w renomowanej Jednostce Notyfikowanej naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko Auditora/Eksperta technicznego aktywnych wyrobów medycznych i oprogramowania stand alone lub wbudowanego w wyrób medyczny. Osoby te nie tylko będą odpowiedzialne za...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Greenpeace Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie rozmów na temat naszych kampanii aktywna praca na rzecz budowania zielonego ruchu opartego na ludziach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AZONIK sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa Klientów i budowanie z nimi pozytywnych relacji. Przygotowywanie smakowitych potraw z menu Top Drive, zawsze zgodnie z naszymi standardami. Utrzymanie czystości oraz porządku na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej w sposób sprawny i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za opiniowanie i przygotowanie umów, pism , pełnomocnictw itd. dla inwestycji realizowanych przez spółkę. Obowiązki opiniowanie umów na etapie ofertowania weryfikacje i przygotowanie umów na roboty budowlane i instalacyjne,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...