Praca: Audytor wewnętrzny


Urząd Miejski w Mielcu
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1694
OBOWIĄZKI:
Audytor realizuje zadania audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec na podstawieustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciuo Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wytyczne Ministra Finansów.Możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym, niż 1/4 etatu)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne wobec kandydata:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;5) posiada wyższe wykształcenie;6) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego (wynikającez art. 286 Ustawy o finansach publicznych):a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government AuditingProfessional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association ofChartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification inControl Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub CharteredFinancial Analyst (CFA) lubb) złożył, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznegoprzed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lubc) uprawnienia biegłego rewidenta lubd) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomemukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przezjednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodniez odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznychlub prawnych;7) minimum 3 letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego;8) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikachsamorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów regulującychfunkcjonowanie audytu wewnętrznego w jst, standardy audytu wewnętrznego.Wymagania dodatkowe:1) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne,organizacyjne, komunikacyjne, terminowość, umiejętność pracy w zespole, odporność nastres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista;2) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 do 10 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Warunki pracy:1) wymiar czasu pracy nie mniejszy niż 1/4 etatu, praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji;2) umowa na czas określony, na zastępstwo na okres usprawiedliwionej nieobecności pracownika;3) wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) w przedziale 5250-10500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatek funkcyjny max. 2900 zł, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%),pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy ZapomogowoPożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie;4) miejsce pracy Mielec, ul. Żeromskiego 26, (budynek bez windy) oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec;5) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy i instytucjami zewnętrznymi.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Gorlicach

Prowadzenie w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu audytu wewnętrznego obejmującego ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej; Podejmowanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Starostwa i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kłobucku

- Prowadzenie zadań audytu wewnętrznego oraz sprawozdań z rocznego planu audytu.- Prowadzenie czynności doradczych.- Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w Starostwie i powiatowych jednostkach organizacyjnych.- Prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W ZGORZELCU

1) realizacja zadań, o których mowa w art. 272 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1483), związanych z prowadzeniem audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Zgorzelcu oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu Zgorzeleckiego w sposób...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PRABUTACH

wykonywanie czynności audytora wewnętrznego w Urzędzie i podległych jednostkach organizacyjnych, przygotowanie planu audytu wewnętrznego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ekonomia, Administracja Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JAKMET

Opis stanowiska: obsługa procesów rekrutacyjnych, w tym przygotowanie ogłoszeń i kontakt z kandydatami organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i udział w spotkaniach administrowanie szkoleniami oraz obsługa systemu kadrowo-szkoleniowego prowadzenie teczek osobowych oraz dokumentacji urlopowej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Provide essential support via phone, email, or chat Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust Assist both B2B and B2C clients as the first point of contact...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Legnickiej 51/53 we Wrocławiu. Zgłoś się już dziś. Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce, zatrudnienie na pełen wymiar etatu na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska Bieżące wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupowych (faktury, dowody wewnętrzne) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna...