Praca: Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego


Audytor Wewnętrzny

w Biurze Audytu Wewnętrznego

w Narodowym Funduszu Zdrowia (1 etat – umowa o pracę)

 

Numer ogłoszenia: BAW/25/71

 

Miejsce pracy: Wrocław

 

1 etat – umowa o pracę

 

Termin składania ofert 12.05.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA:
  • udział w przygotowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego na podstawie przeprowadzonej analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Funduszu, w terminach wynikających z obowiązujących regulacji;
  • przeprowadzanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania Funduszu oraz składanie wniosków w tym zakresie;
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych zleconych w komórkach organizacyjnych Centrali
  • i w oddziałach wojewódzkich Funduszu - w tym zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Ministra Finansów, Prezesa Rady Ministrów lub przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
  • sporządzanie i przekazywanie sprawozdań z audytów wewnętrznych zleconych zgodnie
  • z założeniami lub programem przekazanym przez zlecającego audyt, dyrektorom audytowanych oddziałów wojewódzkich Funduszu, dyrektorom komórek organizacyjnych Centrali;
  • formułowanie i przedstawienie w sprawozdaniach z zadań zapewniających zaleceń, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności z przepisami prawa i regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • formułowanie i przedstawienie w sprawozdaniach z czynności doradczych uwag i wniosków, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności
  • z przepisami prawa i regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających realizację wniosków i zaleceń, przedstawionych
  • w sprawozdaniach z przeprowadzonych audytów wewnętrznych;
  • prowadzenie dokumentacji audytowej;
  • współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz kontrolerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • w zakresie właściwości Biura;
  • uczestniczenie w przygotowaniu projektów wewnętrznych regulacji prawnych;
  • wykonywanie innych zadań określonych dla Biura w regulaminie organizacyjnym Centrali oraz innych zadań powierzonych przez przełożonych.
WYMAGANIA:

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe (preferowane ekonomiczne lub prawnicze);
  • lata pracy zawodowej: minimum 5 lat pracy zawodowej (w tym minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora wewnętrznego);
  • uprawnienia do pełnienia funkcji audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1530 z późn. zm.);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość przepisów prawa finansów publicznych, rachunkowości oraz zamówień publicznych;
  • znajomość specyfiki pracy w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych;
  • znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik audytorskich;
  • posiadanie wiedzy o podstawowych ryzykach i mechanizmach kontrolnych związanych
  • z wykorzystaniem informatyki w organizacji;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub/i w obszarze ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint);
  • ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe rozwijające kompetencje audytora wewnętrznego;
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy związanej z delegacjami służbowymi;
  • umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań;
  • duża odporność na stres;
  • otwartość na zmiany;
  • umiejętność pracy zespołowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-24
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania, utrzymania i doskonalenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i System Zarządzania Utrzymaniem, Opracowywanie Rocznego raportu bezpieczeństwa, Organizacja audytów wewnętrznych oraz monitoring wprowadzania...

Dodane: 2025-04-20
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 4) Wymagania inne: Więcej szczegółów https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp

Dodane: 2025-04-20
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W KSIĘGOWOŚCI (wymagany staż - lata: 2) Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 3)...

Dodane: 2025-04-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie praca w terenie krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe zagrożenie korupcją permanentna obsługa klientów zewnętrznych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Prowadzenie pełnej księgowości spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Przygotowywanie zamknięcia miesiąca spółki, Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

- realizacja strategii promocyjnej- aktywne poponowanie i przygotowywanie treści reklamowych, ofert, tekstów, grafik i innych- obsługa strony internetowej i madiów sp[ołecznościowych UJW- doskonalenie polityki promocyjnej i markrtingowej Uczelni- kontakty z mediami- obsługa stoiska UJW...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Rzetelne i kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego i spółdzielczego. Forma umowy: umo0wa o prace na okres próbny tj 3 miesiace - docelowo umowa na czas niokreślony ( praca na pełny/ niepełny wymiar czasu pracy) , praca w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie

sprzedaż pojazdów, akcesoriów i części, zamówienia towaru, sprzedaż ratalna Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, kierunek: handlowe Wykształcenie: podstawowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: zasadnicze branżowe, kierunek: handlowe Wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie

Archiwizacja i katalogowanie dokumentów (CMR,faktury), adresowanie kopert, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa komputera, kserokopiarki i skanera, tworzenie i zapisywanie folderów, zapisywanie danych w arkuszu Excel, kontakt telefoniczny, dbanie o prawidłowy obieg...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

praca w osiedlowym sklepie spożywczym w wymiarze 3/4 etatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagana znajomość obsługi kasy fiskalnej, mile widziane doświadczenie w handlu

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.Nadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnych oraz bieżącą dokumentacją technologiczno-produkcyjną.2.Współpraca z ustawiaczami maszyn wtryskowych celem zapewnienia ciągłości produkcji i minimalizacji przestojów.3.Wdrożenia i kontrola personelu.4.Nadzór nad jakością produkowanych...