Praca: Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego


Audytor Wewnętrzny
w Biurze Audytu Wewnętrznego
w Narodowym Funduszu Zdrowia
 
Numer ogłoszenia: BAW/25/12
 
Miejsce pracy: Wrocław
 
1 etat – umowa o pracę
 
Termin składania ofert: 06.02.2025 r.

Szczegóły oferty

 
GŁÓWNE ZADANIA:
  • udział w przygotowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego na podstawie przeprowadzonej analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Funduszu, w terminach wynikających z obowiązujących regulacji;
  • przeprowadzanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania Funduszu oraz składanie wniosków w tym zakresie;
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych zleconych w komórkach organizacyjnych Centrali i w oddziałach wojewódzkich Funduszu - w tym zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Ministra Finansów, Prezesa Rady Ministrów lub przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
  • sporządzanie i przekazywanie sprawozdań z audytów wewnętrznych zleconych zgodnie
    z założeniami lub programem przekazanym przez zlecającego audyt, dyrektorom audytowanych oddziałów wojewódzkich Funduszu, dyrektorom komórek organizacyjnych Centrali;
  • formułowanie i przedstawienie w sprawozdaniach z zadań zapewniających zaleceń, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności z przepisami prawa i regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • formułowanie i przedstawienie w sprawozdaniach z czynności doradczych uwag i wniosków, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności z przepisami prawa i regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających realizację wniosków i zaleceń, przedstawionych
    w sprawozdaniach z przeprowadzonych audytów wewnętrznych;
  • prowadzenie dokumentacji audytowej;
  • współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz kontrolerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie właściwości Biura;
  • uczestniczenie w przygotowaniu projektów wewnętrznych regulacji prawnych;
  • wykonywanie innych zadań określonych dla Biura w regulaminie organizacyjnym Centrali oraz innych zadań powierzonych przez przełożonych.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane ekonomiczne lub prawnicze);
  • lata pracy zawodowej: minimum 5 lat pracy zawodowej (w tym minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora wewnętrznego);
  • uprawnienia do pełnienia funkcji audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1530 z późn. zm.);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu /aktualnym wyciągiem z CEIDG; uprawnienia należy potwierdzić certyfikatami / zaświadczeniami; spełnienie pozostałych wymagań należy potwierdzić odrębnymi oświadczeniami.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawa finansów publicznych, rachunkowości oraz zamówień publicznych;
  • znajomość specyfiki pracy w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych;
  • znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik audytorskich;
  • posiadanie wiedzy o podstawowych ryzykach i mechanizmach kontrolnych związanych
    z wykorzystaniem informatyki w organizacji;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub/i w obszarze ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint);
  • ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe rozwijające kompetencje audytora wewnętrznego;
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy związanej z delegacjami służbowymi;
  • umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań;
  • duża odporność na stres;
  • otwartość na zmiany;
  • umiejętność pracy zespołowej.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w „wymaganiach koniecznych”;
  • podpisane pozostałe oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim....

Dodane: 2025-02-17
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...

Dodane: 2025-02-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Warunki pracy Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie Częste krajowe wyjazdy służbowe Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Zagrożenie korupcją Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie...

Dodane: 2025-02-16
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres obowiązków: Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemów Zarządzania Jakością w zakresie utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania. Udział w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów zarządzania zgodnych z normami ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001 oraz innymi wymaganiami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych. Weryfikacja i opiniowanie decyzji administracyjnych. Analiza dokumentacji projektowej. Archiwizacja dokumentów. Zainteresowanie nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Umiejętność obsługi programów biurowych takich jak Word i Excel....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z dyrektorami szkół, nauczycielami oraz pedagogami. Realizacja spotkań sprzedażowych i doradczych, wykorzystując do tego profesjonalne materiały marketingowe. Aktywny rozwój naszej marki poprzez skuteczne doradztwo i sprzedaż, odpowiadając...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów. Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna. Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta. Chęci do nauki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony centrala

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kontrola jakości gotowych do wysyłki produktów. Raportowanie oraz zarządzanie nieprawidłowościami i reklamacjami jakościowymi. Szkolenie personelu odpowiedzialnego za przygotowanie produktów. Zapewnienie bezpieczeństwa żywności zgodnie ze standardami firmy. Doświadczenie w kontroli...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Pomysłowi Księgowi

obsługa bieżąca przypisanej grupy klientów (telefoniczna, emailowa); obsługa bezpośrednia klientów; kontakt z urzędami w sprawach klientów; sporządzanie pism w sprawach; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych, archiwizowanie itp.). wykształcenie...