Praca: Asystentka Zarządu


Firma Portos , która jest wiodącym producentem rolet zewnętrznych, żaluzji fasadowych oraz bram rolowanych i pergol zatrudni pracownika na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Kuchary
Opis stanowiska:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności
  • Organizacja i koordynacja spotkań Zarządu
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wysokie standardy komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i kontakt z gośćmi i partnerami zagranicznymi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
  • Zaangażowanie w powierzone zadania
  • Wysoka kultura osobista
Mile widziane:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w zgranym i wspierającym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Dodatkowe benefity (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-25
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Perfect Consulting

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu Organizacja spotkań i wydarzeń Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd Współpraca z...

Dodane: 2025-11-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations...

Dodane: 2025-11-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia :...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Szukasz stabilnej pracy z wysoką pensją i świetnymi benefitami? Dołącz do nowoczesnej firmy z przyjazną atmosferą! ZADANIA NA STANOWISKU PRACY: Kontrola towarów pod względem ilościowym i jakościowym Przyjmowanie zwrotów od klientów Udział w inwentaryzacji bieżącej WYMAGANIA:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Wymagania: Wykształcenie wyższe - preferowane w obszarze bezpieczeństwa. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Microsoft Excel. Umiejętność pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji w środowisku technicznym i operacyjnym. Wysoki poziom asertywności,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Hangsen Sp. z o. o.

Opis stanowiska Reprezentowanie firmy przed urzędem skarbowym oraz podczas kontroli celno-skarbowych. Weryfikacja i obsługa dokumentacji niezbędnej do prowadzenia ewidencji składu podatkowego. Kompletowanie i weryfikacja dokumentów potwierdzających dostawę wyrobów akcyzowych ze składu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: FRAC BIS Sp. z o.o.

Fachowe krojenie i pakowanie mięsa, wędlin i serów. Aktywna obsługa klienta i doradztwo. Dbanie o estetykę i czystość na stoisku. Wykładanie i ekspozycja towarów na ladach chłodniczych. Wykonywanie drobnych prac porządkowych. Posiadanie aktualnej książeczki sanitarno-epidemiologicznej....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: FRAC BIS Sp. z o.o.

Fachowe krojenie i pakowanie mięsa, wędlin i serów. Aktywna obsługa klienta i doradztwo. Dbanie o estetykę i czystość na stoisku. Wykładanie i ekspozycja towarów na ladach chłodniczych. Wykonywanie drobnych prac porządkowych. Posiadanie aktualnej książeczki sanitarno-epidemiologicznej....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Herbud Sp. z o.o.

Obowiązki Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów B2B (firmy instalacyjne HVAC/Industry). Prowadzenie sprzedaży (głównie w terenie) i realizacja wyznaczonych planów. Stałe monitorowanie rynku instalacji i tworzenie konkurencyjnych ofert. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Herbud Sp. z o.o.

Obowiązki Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów B2B (firmy instalacyjne HVAC/Industry). Prowadzenie sprzedaży (głównie w terenie) i realizacja wyznaczonych planów. Stałe monitorowanie rynku instalacji i tworzenie konkurencyjnych ofert. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji...