Praca: Asystentka Zarządu


Perfect Consulting działa w branży HR od ponad 26 lat. Firma poszerza horyzonty, inspiruje działania i otwiera możliwości, stawiając na zaufanie i zadowolenie Klientów i Kandydatów.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu
  • Organizacja spotkań i wydarzeń
  • Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem
  • Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami
  • Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint
  • Angielski na poziomie B2
  • Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę (6000-7000 zł netto) 
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy 
  • Dużą samodzielność
  • Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-23
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations...

Dodane: 2025-11-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia :...

Dodane: 2025-11-17
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Internel sp. z o.o.

Your Role This position is perfect for a hands-on, detail-oriented person who enjoys variety and responsibility. You will be the link between our management, team, and external partners in finance and HR, ensuring everything runs smoothly behind the scenes. What you will do Finance & Administration...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów, Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Natures Produce Sp.z o.o.

Zakres obowiązków Kontrola jakości dostaw, wysyłek i stanów magazynowych owoców i warzyw Sporządzanie raportów z wyników kontroli Udzielanie instrukcji o właściwym sposobie sortowania dla personelu sortowni Sprawdzenie i zatwierdzanie etykiet zgodnie z wymogami klienta Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Natures Produce Sp.z o.o.

Zakres obowiązków Kontrola jakości dostaw, wysyłek i stanów magazynowych owoców i warzyw Sporządzanie raportów z wyników kontroli Udzielanie instrukcji o właściwym sposobie sortowania dla personelu sortowni Sprawdzenie i zatwierdzanie etykiet zgodnie z wymogami klienta Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Responsibilities Develop and implement sales growth strategies for the industrial segment across Poland. Prepare and present tailored proposals for clients in the area of integrated Facility Management services. Collaborate with central teams on budgets, pricing models, and financial calculations....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Erontrans Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dopasowanych do potrzeb klienta Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie kontraktów Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI)...