Praca: Asystentka Zarządu


Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych.
  • Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami.
  • Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny.
  • Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www, promowanie on linę poprzez Adwords nasze usługi etc...
  • Twoim zadaniem będzie sprawne zarządzanie kalendarzem spotkań i całą korespondencją.
  • Przygotowywanie i wysyłanie ofert współpracy oraz innych dokumentów handlowych będzie na Twojej głowie.
  • Zadbamy razem o to, żeby bazy danych klientów były zawsze aktualne i uporządkowane.
  • Czasem trzeba będzie ogarnąć podróże służbowe czy zorganizować spotkanie – to też będzie Twoje pole do popisu.
  • Będziesz wspierać Zarząd w weryfikacji klientów i dbać o to, by wszystkie dane były na tip-top.
Wymagania
  • Masz już na koncie co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, gdzie ogarniałaś/ogarniałeś biuro i wspierałaś/wspierałeś zarząd.
  • prowadzisz socjał media, nagrywasz i publikujesz filmy, rolki etc...
  • Pakiet MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) nie ma dla Ciebie tajemnic i sprawnie się nim posługujesz.
  • Potrafisz działać samodzielnie, nie czekasz na instrukcje i proaktywnie szukasz rozwiązań.
  • Dyskrecja to dla Ciebie podstawa, a wysoka kultura osobista to Twój znak rozpoznawczy.
  • Umiesz świetnie organizować swój czas i priorytetyzować zadania, nawet gdy dzieje się dużo.
  • Biznesowy styl ubierania się, nienaganna aparycja.
Oferujemy
  • Stabilna praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera i wzajemne wsparcie.
  • Szkolenia wprowadzające, pełna opieka nad nową osobą i zadbanie o przekazanie wszystkich szczegółów, żeby był jak najmniejszy stres początkowego tygodnia pracy.
  • Uczestnictwo w targach i ventach i szkoleniach wewnętrznych.
  • Plan pracy codziennej oraz plan działań rozwojowych już na ciebie czeka
  • Dynamiczne działania wdrożeniowe, współpraca z biznesem i ze światem nauki 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, które doceni Twoje doświadczenie i zaangażowanie.
  • Fajny pakiet benefitów pozapłacowych – premie i dodatki.
  • Realna szansa na rozwijanie swoich umiejętności organizacyjnych i zobaczenie, jak działa biznes od środka. awans na stanowisko menedżera do dedykowanej spółki - jak się sprawdzisz w boju.
  • Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywy – bo wierzymy, że razem możemy więcej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska Organizacja i koordynacja spotkań, wyjazdów oraz innych wydarzeń firmowych Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym z urzędami i instytucjami Wsparcie procesów związanych z zatrudnieniem i odejściem pracowników Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków: Organizacja wydarzeń firmowych, wyjazdów i spotkań biznesowych Prowadzenie bieżącej korespondencji i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (w tym z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami i instytucjami) Wsparcie procesów rekrutacyjnych, onboardingu i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

Zakres obowiązków Kompleksowa obsługa i dbanie o sprawne funkcjonowanie pracy biura Organizacja spotkań biznesowych Wsparcie zespołu zarządzającego w jego codziennej pracy Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym e-faktury Sporządzenie pism i innych dokumentów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...