Praca: Asystentka Zarządu / Asystent Zarządu


Ogłoszenie numer: 10413654, z dnia 2025-11-12

Klient portalu Praca.pl

Asystentka Zarządu / Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • organizacja spotkań i kalendarza przełożonego,
  • planowanie podróży służbowych (rezerwacja transportu, hoteli, przygotowanie planu wyjazdu),
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i dokumentacji,
  • monitorowanie realizacji zadań i terminów,
  • wsparcie w codziennej komunikacji z partnerami, kontrahentami i zespołem,
  • prowadzenie rozliczeń i ewidencji wydatków,
  • sporządzanie notatek ze spotkań i koordynacja ustaleń.

Wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2),
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • skrupulatność i odpowiedzialność w realizacji zadań,
  • biegłość w obsłudze pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • przyjazną kulturę organizacyjną i otwartą komunikację,
  • rozbudowany pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, system kafeteryjny, ubezpieczenie grupowe),
  • dostęp do szkoleń i kursów językowych online,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach międzynarodowej organizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Opis stanowiska: kompleksowe wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy, przygotowywanie dokumentów, analiz oraz raportów, planowanie kalendarzy spotkań i podróży służbowych, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nadzór nad obiegiem dokumentów, faktur i...

Dodane: 2025-11-11
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations...

Dodane: 2025-11-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia :...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTEX"JĘDROWIAK SPÓŁKA JAWNA

Dekretowanie i księgowanie wstępne dokumentów zakupowych i sprzedażowych + kadry Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CP Engineering Services Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu raportów – tworzenie, redagowanie i opracowywanie raportów technicznych oraz dokumentacji projektowej. Udział w wizytach i audytach technicznych – wyjazdy na oceny zgodności maszyn z obowiązującymi normami i przepisami. Wsparcie zespołu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO-PORZĄDKOWE

PRACA W BIURZE I TERENIE Z LUDŹMIGODZINY PRACY: 07.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: UMIEJĘTNOŚCI: PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY, ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi (rynek turecki, uzbecki, turkmiński, azerski, kazachski), przedstawianie oferty, zbieranie zamówień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: turkmeński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie

Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu.Dokonywanie okresowych ocen pracowników Zespołu.Realizowanie postanowień sądowych w sprawie umieszczeń dzieci w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem obiektów OSiR, ich prawidłową i bezpieczną eksploatacją. Odpowiedzialność za stan sanitarny, prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego oraz dok. technicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań. Opracowywanie projektów regulaminów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Stażysta będzie wspierał organizację i funkcjonowanie punktu sprzedaży/odbioru tekstyliów prowadznego przez Fundację. Do jego zadań należeć będzie przyjmowanie, rozmieszczanie i oznaczenie towarów ( odzieży i tekstyliów), dbanie o właściwą ekspozycję i porządek na sali...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1. Analiza stanu zadłużenia najemców,2. Prawidłowe i systematyczne dochodzenie należności pieniężnych od dłużników lokali gminnych, 3. Nadzór nad prawidłowym ewidencjonowaniem umorzeń, układów ratalnych,4. Nadzór nad księgowaniem i uzgadnianiem nakazów zapłaty, wyroków...