Praca: Asystentka Biura Zarządu


 Supernova to lider wśród importerów odzieży jednorazowej, budująca swoją pozycję na rynku od 12 lat. 
 
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
  • Obsługa biura w zakresie teleinformatycznym;
  • Przygotowywanie faktur zgodnie ze wskazówkami;
  • Zarządzanie korespondencją.
Obowiązki:
  • Wsparcie operacyjne dla Zarządu;
  • Wykonywanie zleconych prac administracyjnych;
  • Zarządzanie kalendarzem i koordynowanie spotkań;
  • Przygotowywanie dokumentacji dla Zarządu;
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Reprezentowanie firmy.
Wymagania
  • Komunikatywny język angielski;
  • Zaawansowana znajomość MS Office;
  • Umiejętność koordynacji zadań i pracy pod presją;
  • Samodzielność i zaangażowanie;
  • Energiczne i pozytywne podejście do pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Actia Forum Sp.z o.o.

Obowiązki: Wsparcie organizacyjne biura kontakt z zespołem i dostawcami, realizacja zamówień, Asystowanie w codziennych zadaniach firmy, współpraca z księgowością i IT, Korespondencja firmowa, organizacja podróży służbowych i spotkań, Nadzór nad domenami www, współpraca z...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji Komunikacja z partnerami biznesowymi,...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Supernova Sp. K.

Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Perfect Consulting

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Grupa Pascal

Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz operacyjnych. Koordynowanie kilku projektów jednocześnie/multizadaniowość. Prowadzenie kampanii reklamowych, projektowanie i zarządzanie działaniami reklamowymi w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, radio....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ECOL Sp. z o.o.

Miejsce pracy Rybnik w okresie próbnym, docelowo cała Polska + zagranica Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż środków smarnych i jej intensyfikację, a także: zarządzanie, nadzór i opiekę handlowo–techniczną klientów, rozwojem nowych aplikacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełnienie funkcji Project Manager na projektach z branży budowlanej i nieruchomości związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej, handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością. Nadzór nad procesami przyjęcia, magazynowania i dystrybucji produktów leczniczych. Prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych w razie wykrytych niezgodności. Efektywne zarządzanie kryzysowe, w tym wycofywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla...