Praca: Asystentka Biura Technicznego


Kim jesteśmy?

Lintegra (wcześniej Mas Trading) od ponad 20 lat dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Kogo Poszukujemy?

Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:
Asystentka Biura Technicznego
Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo
Czym będziesz się zajmować?
  • zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • mile widziane doświadczenie w fakturowaniu
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.
Czego bezwzględnie wymagamy?
  • płynnej znajomości języka angielskiego;
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy
Za co cenimy najbardziej na tym stanowisku pracy?
  • kreatywność – jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami.
  • chęć dbania o zawartość strony internetowej firmy.
  • chęć załatwiania spraw poza biurem.
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.
Co proponujemy?
  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę
  • pakiet opieki medycznej
  • dobrą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • wynagrodzenie w zakresie 5000-7000 PLN netto w zależności od doświadczenia i umiejętności
Gdzie działamy?
  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego
  • przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Prace biurowe w Referacie Finansowym Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CCPORTER Sp. z o.o.

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Asystent nauczyciela przedszkola Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: dobra organizacja pracy, dokładność, empatia


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w systemie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych oraz pozostałych dowodów wewnętrznych. Aktywny udział w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

Szukamy pracownika bufetu z głową pełną pomysłów, odpowiedzialnego i zaangażowanego w powierzone zadania. Do naszego zespołu poszukujemy osoby kreatywnej i samodzielnej, która chce współtworzyć przestrzeń pełną dobrej atmosfery i pysznego smaku. Zakres obowiązków: obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

Szukamy Kierownika bufetu z głową pełną pomysłów, odpowiedzialnego i zaangażowanego w powierzone zadania. Do naszego zespołu poszukujemy osoby kreatywnej i odpowiedzialnej do prowadzenia bufetu, która chce współtworzyć przestrzeń pełną dobrej atmosfery i pysznego smaku. Zakres...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.

Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem. Oczekiwania: preferowane...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: dyspozycyjności (praca w systemie 2-zmianowym)...