Praca: Asystentka / Asystent Zarządu


Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Opis stanowiska
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu,
  • Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon,
  • Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja,
  • Organizacja kalendarza spotkań,
  • Współpraca z różnymi działami w firmie,
  • Asystowanie w obszarze kadr i HR,
  • Zarządzanie dokumentacją pracowniczą: akta osobowe, umowy, aneksy,
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i organizacja szkoleń BHP,
  • Koordynacja z działem księgowości: lista płac, ewidencja czasu pracy.
 
 

Wymagania

  • Doświadczenie - mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych - mile widziane,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość MS Office
  • Znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2).
 
 

Oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem,
  • Umowę o pracę (pełen etat).
 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa korespondencji i archiwizowanie dokumentów;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur Organizacja spotkań, wydarzeń...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Wykonywanie prac administracyjnych oraz organizacyjnych. Koordynacja czynności związanych z funkcjonowaniem biura dyrektora - zarządzanie kalendarzem, obsługa korespondencji itp. Przygotowanie dokumentów, pism, prezentacji, raportów. Kontrola budżetu,...

Dodane: 2025-06-15
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Nawiązywanie i rozwijanie kontaktów z partnerami biznesowymi Promowanie dedykowanej oferty finansowej dla firm Prowadzenie szkoleń i spotkań informacyjnych Monitorowanie efektywności współpracy i dbałość o jej jakość Aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w terenie Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (na czas zastępstwa); 1 etat; praca od poniedziałku do piątku; godziny pracy​ 7.00-15.00 Twoje zadania: sporządzanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz monitorowanie i zabezpieczenie...