Praca: Asystentka / Asystent Zarządu


Ogłoszenie numer: 10491735, z dnia 2025-12-11

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Kuchary

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach.
  • Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi.
  • Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury.
  • Obsługa spotkań Zarządu, w tym przygotowanie materiałów i dbanie o sprawny przebieg.
  • Zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
  • Wspieranie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę i wysokie standardy komunikacyjne.

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, umożliwiająca kontakt z gośćmi i partnerami zagranicznymi.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i samodzielność.
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista.
  • Mile widziane: doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Przyjazny i wspierający zespół.
  • Realne możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia.
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki finansowe.
  • Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-12-09
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Jelcz Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...

Dodane: 2025-12-08
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...

Dodane: 2025-11-30
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-29
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Perfect Consulting

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu Organizacja spotkań i wydarzeń Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd Współpraca z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości : aktywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Jutro Medical Sp z o.o.

Opis stanowiska: tworzenie i aktualizowanie dokumentów prawnych, w tym wzorów umów wykorzystywanych w projektach opracowywanie krótkich analiz i podsumowań regulacyjnych dotyczących funkcjonowania systemu ochrony zdrowia poszukiwanie informacji w źródłach prawnych, orzecznictwie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży) - mile widziane, zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, jest dyspozycyjny na minimum 3/4 etatu​ , z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na 1/2 etatu, Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: zmianowy, również w weekendy i święta. Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamSmartGym który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Pracuj z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: zaangażowania oraz rzetelnego i uczciwego podejścia...