Praca: Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych


Ogłoszenie numer: 9943333, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Miejsce pracy: Piechcin

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji
  • Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów
  • Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur
  • Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych i wyjazdów służbowych
  • Współpraca z innymi działami i wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub asystenckim
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint); mile widziana znajomość SAP
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne i analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pakiet opieki medycznej oraz karta sportowa
  • Dostęp do programów rozwoju, szkoleń i dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Fundusz pracowniczy oraz dofinansowanie wypoczynku
  • Nowoczesne narzędzia pracy i środowisko międzynarodowe
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
  • Dodatkowy dzień wolny 4 grudnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa korespondencji i archiwizowanie dokumentów;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu, Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon, Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja, Organizacja kalendarza spotkań, Współpraca z różnymi działami w firmie, Asystowanie w obszarze kadr i HR, Zarządzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Wykonywanie prac administracyjnych oraz organizacyjnych. Koordynacja czynności związanych z funkcjonowaniem biura dyrektora - zarządzanie kalendarzem, obsługa korespondencji itp. Przygotowanie dokumentów, pism, prezentacji, raportów. Kontrola budżetu,...

Dodane: 2025-06-15
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Nawiązywanie i rozwijanie kontaktów z partnerami biznesowymi Promowanie dedykowanej oferty finansowej dla firm Prowadzenie szkoleń i spotkań informacyjnych Monitorowanie efektywności współpracy i dbałość o jej jakość Aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w terenie Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (na czas zastępstwa); 1 etat; praca od poniedziałku do piątku; godziny pracy​ 7.00-15.00 Twoje zadania: sporządzanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz monitorowanie i zabezpieczenie...