Praca: Asystent


Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 150468

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7297,36 zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
  • Parking dla pracowników
  • Nietypowe godziny pracy, praca zmianowa w systemie 8 godzinnym, rozkład czasu pracy dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF: obecnie dwie zmiany 8.00-16.00 i 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku
  • W przypadku zmiany godzin pracy infolinii KSeF harmonogram czasu pracy będzie dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF, możliwa praca we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta oraz trzy zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
     

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Obsługa klienta zewnętrznego
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy
  • Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody
  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411)  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Udziela informacji instruktażowych dotyczących obsługi bezpłatnych narzędzi Ministerstwa Finansów dedykowanych KSeF oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z dostępnością tych narzędzi, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych. W przypadku zapytań e-mailowych – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Rejestruje oraz reaguje na zgłaszane incydenty, awarie oraz problemy w działaniu narzędzi służących do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF w ramach przyjętych procedur, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych
  • Udziela informacji w zakresie prawa podatkowego związanego z KSeF oraz informacji na temat zasad funkcjonowania KSeF, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych oraz zapewnienia jednolitej informacji. W przypadku zapytań e-mailowych o zasady funkcjonowania KSeF – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Udziela odpowiedzi na pytania e-mailowe twórców oprogramowania zintegrowanego z narzędziami służącymi do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF, w celu zapewnienia prawidłowego przekazywania danych do systemów wykorzystywanych w KSeF. Możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Opracowuje i aktualizuje bazy wiedzy w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji
  • Sygnalizuje przełożonemu rozbieżności w zakresie udzielanych odpowiedzi w celu ujednolicenia stanowiska
  • Udziela informacji instruktażowych oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą e-Deklaracji w ramach dostępnych kanałów komunikacji, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Wiedza ogólna z zakresu: obowiązujących przepisów prawa podatkowego dot. Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), udostępnionych aplikacji Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), systemów teleinformatycznych
  • Umiejętność: precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi, współpracy w zespole, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań, skutecznej komunikacji, analizowania informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według skali przyjętej przez Radę Europy (Common European Framework of Reference for Languages) - potwierdzone stosownym certyfikatem
  • Umiejętność korzystania z podręczników i instrukcji użytkowania narzędzi informatycznych KSeF
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-16
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Zapewnienie ekspertyzy w zakresie procesów podatkowych i danych w jednym lub kilku obszarach praktyki podatkowej, wspieranie organizacji podatkowej w realizacji strategii podatkowej ABB i globalnych inicjatyw. Przyczynianie się do projektowania i wdrażania ram monitorowania, kontroli i...

Dodane: 2025-04-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych niezbędnych do sporządzenia deklaracji podatkowych, w szczególności w zakresie VAT, CIT i WHT Udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz korekt deklaracji głównie w obszarze VAT, CIT WHT Pozyskiwanie danych z organizacji w...

Dodane: 2025-04-15
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Obowiązki: Kalkulacja podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych Analiza przepisów podatkowych i ich wpływu na działalność firmy Współpraca z działem księgowości oraz innymi zespołami biznesowymi w zakresie zagadnień podatkowych Tworzenie i...

Dodane: 2025-04-14
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Uprawnienia: osługa komputera Wymagania inne:


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Obsługa programu księgowego ENOVA; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; obsługa MS Office, exell, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzacej; sporządzanie sprawozdań statystycznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w roli w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce rynkowe wynagrodzenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Szpitalu Specjalistycznym MAVIT znajdującym się przy ul. Szopienickiej 65 w Katowicach. Zapraszamy do współpracy pielęgniarki i pielęgniarzy. ​ Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m.in na: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, inne Wykształcenie: średnie branżowe, inne Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Możliwość pracy w pełnym wymiarze lub na 1/2etatu.Księgowość spółdzielni mieszkaniowych lub wspólnot mieszkaniowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Znajomość zasad rachunkowości.

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Obsługa klienta, dokładanie towaru, dbanie o wizerunek firmy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Znajomość języka: mile widziany j. niemieckiPraca w godzinach: 7:00 - 15:15 i 12:00 - 20:15Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę...