Praca: Asystent


Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 154167

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7297,36 zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
  • Parking dla pracowników
  • Nietypowe godziny pracy, praca zmianowa w systemie 8 godzinnym, rozkład czasu pracy dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF: obecnie dwie zmiany 8.00-16.00 i 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku
  • W przypadku zmiany godzin pracy infolinii KSeF harmonogram czasu pracy będzie dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF, możliwa praca we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta oraz trzy zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
     

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Obsługa klienta zewnętrznego
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy
  • Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody
  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411)  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Udziela informacji instruktażowych dotyczących obsługi bezpłatnych narzędzi Ministerstwa Finansów dedykowanych KSeF oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z dostępnością tych narzędzi, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych. W przypadku zapytań e-mailowych – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Rejestruje oraz reaguje na zgłaszane incydenty, awarie oraz problemy w działaniu narzędzi służących do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF w ramach przyjętych procedur, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych
  • Udziela informacji w zakresie prawa podatkowego związanego z KSeF oraz informacji na temat zasad funkcjonowania KSeF, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych oraz zapewnienia jednolitej informacji. W przypadku zapytań e-mailowych o zasady funkcjonowania KSeF – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Udziela odpowiedzi na pytania e-mailowe twórców oprogramowania zintegrowanego z narzędziami służącymi do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF, w celu zapewnienia prawidłowego przekazywania danych do systemów wykorzystywanych w KSeF. Możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
  • Opracowuje i aktualizuje bazy wiedzy w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji
  • Sygnalizuje przełożonemu rozbieżności w zakresie udzielanych odpowiedzi w celu ujednolicenia stanowiska
  • Udziela informacji instruktażowych oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą e-Deklaracji w ramach dostępnych kanałów komunikacji, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Wiedza ogólna z zakresu: obowiązujących przepisów prawa podatkowego dot. Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), udostępnionych aplikacji Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), systemów teleinformatycznych
  • Umiejętność: precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi, współpracy w zespole, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań, skutecznej komunikacji, analizowania informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według skali przyjętej przez Radę Europy (Common European Framework of Reference for Languages) - potwierdzone stosownym certyfikatem
  • Umiejętność korzystania z podręczników i instrukcji użytkowania narzędzi informatycznych KSeF
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-09
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

specjalista ds produktów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: obsłga komputera, obsługa programów: Photoshop i Ilustrator - mile widziana

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Warunki pracy 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym, praca siedząca,...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Trzeciego Urzędu...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Krajowa Informacja Skarbowa

Warunki pracy Pracownikom oferujemy: Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7297,36 zł brutto Dodatek...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym Weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym Rozliczanie należności i zobowiązań, potwierdzanie sald Współpraca z zespołem księgowym Prace administracyjne związane z działem księgowości Uzgadnianie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programów kadrowo – płacowych oraz pakietu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: realizacja audytów procesowych i jakościowych wyrobów nadzór jakościowy nad realizacją zamówień dla kluczowych projektów i klientów NS inicjowanie oraz koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych monitoring i procesowa analiza danych jakościowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji...