Praca: Asystent Zarządu


LST-Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor owoców mrożonych i liofilizowanych. Jesteśmy na rynku już od 2002 roku. Przez ten czas zyskaliśmy wielu zaufanych klientów. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie. Ponad 95% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji, Ameryki Północnej. Nasze wyroby są cenione ze względu na swoją doskonała jakość. Zakład działa w oparciu o system zgodny z wymogami BRC i IFS. Posiadamy także certyfikat produkcji ekologicznej, Kosher i FDA.

Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
  • Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
  • Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Oferujemy:
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...

Dodane: 2025-06-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska: Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Obsługa skrzynki mailowej firmowej Obsługa Gości odwiedzających firmę...

Dodane: 2025-06-06
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Prezesa Zarządu oraz kadry kierowniczej w koordynacji spotkań i wyjazdów służbowych Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na potrzeby zarządu Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów Prowadzenie list mailingowych i koordynacja komunikacji...

Dodane: 2025-06-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa korespondencji i archiwizowanie dokumentów;...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku: Zapewnienie organizacji na placu budowy Koordynowanie zadań pomiędzy zespołem a podwykonawcami Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Kontrola nad terminowością i budżetem prac Analiza planów technicznych i kontrola kosztów Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, sporządzanie korekt i zaliczek na podatek dochodowy, Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji osobowej i płacowej, Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów kadrowych, Wsparcie pracowników w sprawach kadrowo-płacowych, Obsługa programów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta (przed i po sprzedaży) telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe. Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo produktowe, zarządzanie dokumentacją i danymi. Podtrzymywanie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Provident Polska S.A.

Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające Twoje zarobki w okresie wdrożenia Najlepsze narzędzia: Tablet, telefon z bezpłatnym abonamentem oraz aplikacje ze wspierającą Cię...