Praca: Asystent syndyka


Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Asystent syndyka
Miejsce pracy: Płońsk
Numer: StPr/25/0572
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:- sporządzanie projektów pism procesowych w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych- sporządzanie sprawozdań rachunkowych i sprawozdań z czynności syndyka- prowadzenie korespondencji z sądami, syndykami, pełnomocnikami i wierzycielami- pisanie wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej- uczestnictwo w spotkaniach z klientami- obsługa systemu KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawnicze, administracyjne, ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania:- doświadczenie zawodowe minimum I rok, mile widziane doświadczenie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych,- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel (będzie weryfikowana na etapie rekrutacji);- wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (w tym w trakcie studiów)- punktualność, DOKŁADNOŚĆ, rzetelność- zaangażowanie w pracę i powierzone zadania- samodzielność w prowadzeniu zleconych spraw (po ukończeniu okresu wdrażania do organizacji, po 3 miesiącach)- umiejętność pracy pod presją czasu - terminowe realizowanie przekazanych zadań- mile widziana praktyczna znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ)- zamiar rozwoju w obszarze prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego (docelowe uzyskanie uprawnień profesjonalnego pełnomocnika lub doradcy restrukturyzacyjnego)

Miejsce pracy:

Płońsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł/brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie działu administracyjnego i operacyjnego w codziennych obowiązkach Pomoc w organizacji spotkań i wydarzeń firmowych Porządkowanie i uzupełnianie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Kontakt z firmami zewnętrznymi (kurierzy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Praca z programem loger i Raks Autoryzacja zamówień, rezerwacji, MKT i bieżąca obsługa zamówień w systemie Przygotowanie projektów wizualizacji z logo klienta w programie Corel Przygotowywanie zleceń produkcyjnych na magazyn i kontakt z firmami zewnętrznymi Przygotowywanie bieżącej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM

prowadzenie nadzoru nad warunkami higieny pracy w zakładach pracy, kontrolowanie warunków zdrowotnych środowiska pracy, analiza wyników badań środowiskowych czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowiskach pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Siedlcach

Czynności określone w art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz.U.2024.334.ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270), tj.:1....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...