Praca: Asystent sędziego


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1572
OBOWIĄZKI:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje znajdują się w Ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "Oferty pracy" na stronie:www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plZ naszej strony oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- przyjazną atmosferę pracy,- stałe godziny pracy, - dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- terminową wypłatę wynagrodzenia,- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastą pensję, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.Termin i miejsce złożenia dokumentów: 1) termin złożenia dokumentów: do 30 maja 2025 r. 2) miejsce złożenia dokumentów: a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Konkurs składa się z następujących etapów:I etap: wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;II etap: test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata (uwaga: przy rozwiązywaniu kazusu można korzystać z kodeksów, w które należy zaopatrzyć się we własnym zakresie);III etap: rozmowa kwalifikacyjna.Informacje dodatkowe:1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ,(strona internetowa)2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,4) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 74-81-130.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu ogłoszona zostanie w dniu 9 czerwca 2025 r.II etap konkursu odbędzie się w dniu 16 czerwca 2025 r. w sali nr 324 (III piętro, wejście od ul. Sądowej 1) o godz. 9:00.Oferta dostępna w sali E, A.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent sędziego
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),staż pracy: nie jest wymagany,ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klienta UDT. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Wprowadzanie korespondencji, obsługa poczty papierowej i elektronicznej. Praca na systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Nasze potrzeby:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klienta UDT. Wprowadzanie korespondencji, obsługa poczty papierowej i elektronicznej. Praca na systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Weryfikacja faktur zakupowych, prowadzenie postępowań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

wprowadzanie dokumentów do systemu finanowo-księgowego MEDIUSarchiwizacja i organizacja dokumentacji finansowej, porządkowanie dokumentacji,udział w zamknięciu rozliczeń miesięcznych,wsparcie działu księgowości w codzinnych zadaniach Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

udział w obsłudze ruchu zwiedzających, oprowadzanie po stałej ekspozycji, wystawach czasowych i terenie byłego obozu,organizowanie i prowadzenie międzynarodowych projektów edukacyjnych w formie lekcji muzealnych, dni studyjnych, warsztatów i seminariów dla uczniów, studentów i dorosłych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: VHM Hotel Management Sp. z o. o. 

Twój zakres obowiązków realizacja przyjętej strategii biznesowej poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług i osiąganie zaplanowanych wyników finansowych optymalizacja kosztów działalności podległego obiektu zarządzanie personelem przez rozwój kompetencji i delegowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klienta UDT. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Wprowadzanie korespondencji, obsługa poczty papierowej i elektronicznej. Praca na systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Nasze potrzeby:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa Klienta UDT. Wprowadzanie korespondencji, obsługa poczty papierowej i elektronicznej. Praca na systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Weryfikacja faktur zakupowych, prowadzenie postępowań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Abplanalp Sp. z o.o.

Region: woj. łódzkie (+ powiaty ościennych województw) Twój zakres obowiązków: Rozwój biznesu w podległym regionie, aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań technicznych CNC. Budowanie profesjonalnych relacji biznesowych oraz wspieranie klientów w ich rozwoju. Doradztwo w doborze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: FTL S.A.

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie zapytań ofertowych; Zakup materiałów/ towarów niezbędnych do produkcji zgodnie z wytycznymi; Kompleksowa realizacja procesu zakupowego; Monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców; Bieżące monitorowanie rynku i stałe poszukiwanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Minit Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu dokładność, sumienność komunikatywność i samodzielność gotowość do pracy w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Minit Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu dokładność, sumienność komunikatywność i samodzielność gotowość do pracy w...