Praca: Asystent rzeczoznawcy majątkowego


Integro Team prowadzi działalność od maja 2007 roku. Teren działalności Firmy obejmuje obszar całego kraju. Dla potrzeb swoich Klientów wykonuje opracowania w formie operatów szacunkowych, ekspertyz bankowo–hipotecznej wartości nieruchomości, inspekcji nieruchomości, kontroli budowy i inwestycji oraz analiz i badań rynku nieruchomości.

 

Asystent rzeczoznawcy majątkowego
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości.
  • Zbieranie i opracowywanie danych dotyczących nieruchomości.
  • Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków.
  • Prace administracyjne i organizacyjne związane z procesem wyceny.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja, budownictwo lub pokrewne).
  • Zainteresowanie tematyką wyceny nieruchomości i chęć rozwoju w zawodzie.
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel).
Oferujemy:
  • Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko młodszego rzeczoznawcy majątkowego lub adepta zawodu, który pragnie zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe pod okiem doświadczonych specjalistów. Oferujemy możliwość rozwoju, udziału w ciekawych projektach oraz przygotowanie do zawodu rzeczoznawcy majątkowego.
  • Możliwość nauki zawodu i zdobycia doświadczenia.
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni (w przypadku studentów).
  • Wsparcie w procesie uzyskiwania uprawnień zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dokonywanie oględzin i dokumentowania uszkodzeń budynków oraz upraw, w tym prowadzenie dokumentacji fotograficznej. Wycena rozmiaru i wartości szkód. Działania mające na celu minimalizację kosztów usuwania szkód. Przestrzeganie procedur likwidacji szkód i standardów obsługi klienta....

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dokonywanie oględzin i dokumentowania uszkodzeń budynków oraz upraw, w tym prowadzenie dokumentacji fotograficznej. Wycena rozmiaru i wartości szkód. Działania mające na celu minimalizację kosztów usuwania szkód. Przestrzeganie procedur likwidacji szkód i standardów obsługi klienta....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie siecią placówek i dbanie o efektywność ich pracy, Monitorowanie i poprawa wyników sprzedażowych, Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta i standardów marki, Kierowanie zespołem – rozwijanie kompetencji i motywowanie pracowników, Rekrutacja i selekcja nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne nowo powstałym oddziałem logistyczno-dystrybucyjnym w Niepołomicach / ok. Krakowa (1400 miejsc paletowych, magazyn wysokiego składowania – 13 m). Nadzór nad zespołem 40–50 pracowników (kierowcy, magazynierzy, administracja). Koordynowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne nowo powstałym oddziałem logistyczno-dystrybucyjnym w Niepołomicach / ok. Krakowa (1400 miejsc paletowych, magazyn wysokiego składowania – 13 m). Nadzór nad zespołem 40–50 pracowników (kierowcy, magazynierzy, administracja). Koordynowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Kierowanie, mentoring i wsparcie zespołu ds. zakupów w celu osiągnięcia wyników Codzienna koordynacja pracy kupców: zapewnienie terminowego składania zamówień, terminowych dostaw, spełnienia celów KPI Miesięczna/tygodniowa aktualizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce. Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE. Rekrutacją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Praca.pl

Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy adekwatne do profilu i oczekiwań...