Praca: Asystent przetwarzania danych


Gdański Urząd Pracy
Asystent przetwarzania danych
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/1644
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPPrzyuczenie do następujących zadań:- przetwarzanie danych w systemach komputerowych, - zarządzanie wprowadzonymi danymi, tj. plikami i katalogami,- obsługa podstawowych programów biurowych, m.in.: arkusz kalkulacyjny, baza danych, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, klient poczty, edytor tekstów itp.,- wprowadzanie danych za pomocą urządzeń zewnętrznych do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego lub programów bazodanowych, w tym edytowanie i formatowanie dokumentów merytorycznych, - uzupełnianie treści gotowych dokumentów zgodnie z istniejącymi szablonami, np. przetwarzanie wersji papierowych dokumentów na wersje elektroniczne,- segregowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami w tym zakresie,- kontrolowanie procesów zarządzania danymi, - współdziałanie na poziomie organizacyjnym i administracyjnym z innymi jednostkami organizacyjnymi wykorzystującymi gromadzone i przetwarzane dane,- sporządzanie raportów oraz przygotowywanie prezentacji multimedialnych poprzedzone analizą danych wykorzystywanych w danym raporcie lub prezentacji.Staż od poniedziałku do piatku, w godzinach: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, preferowane studia licencjackie, mile widziane praktyki lub doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Outlook, MS Excel) na poziomie dobrym, znajomość języka obcego - język angielski.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

Archiwizacja dokumentów. Wprowadzanie zamówień klientów. Obsługa programów Comarch i Logistyka JT. Inne prace asystenckie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: -Znajomość pakietu typu MS Office Uprawnienia: -Obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

Segregacja i archiwizacja dokumentacji. Uzupełnianie danych w programach operacyjnych. Skanowanie i archiwizacja dokumentów. Korespondencja mailowa i telefoniczna z klientami i dostawcami. Inne zadania asystenckie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Zarządzanie harmonogramem, korespondencja, organizacja spotkań, przygotowywanie raportów i prezentacji w języku koreańskim, monitorowanie postępów w realizacji projektów , raportowanie postępów menedżerowi, współpraca z innymi działami w celu realizacji celów firmy i inne działania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

przyjmowanie, gromadzenie i porządkowanie dokumentów,weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów,tworzenie dowodów księgowych, rozliczeniowych i zgłoszeniowych,wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,sporządzanie raportów i sprawozdań,obsługa urządzeń...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zapewnienie komunikacji z klientem w fazie wdrożenia nowego wyrobu oraz w fazie życia seryjnego produktu Odpowiedzialność za terminową odpowiedź na reklamacje klienta w oparciu o analizę wykonaną przez wydział produkcyjny lub jakość projektu Negocjacji z klientem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...