Praca: Asystent ds. administrowania nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 10461531, z dnia 2025-12-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
  • Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
  • Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
  • Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane zainteresowania techniczne.
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
  • Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
  • Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o zapewnienie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie Prowadzenie statystyk Przygotowywanie spotkań, aktualizacja protokołów i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MPW MED.INSTRUMENTS

Obsługa klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi Partnerami i Dystrybutorami zagranicznymi, Przygotowywanie ofert handlowych, Przygotowywanie merytoryczne opisów produktowych, Doradztwo w zakresie doboru właściwego sprzętu, Realizacja planów sprzedaży, Budowa oraz rozwój...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Emtor Spółka z o.o.

Opis stanowiska: planowanie oraz nadzór nad pracą serwisantów wózków widłowych kontakt i współpraca z klientem w kwestii bieżącej obsługi serwisowej przygotowywanie ofert serwisowych dla klientów koordynacja i doglądanie prac w warsztacie zamawianie części do wózków widłowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Identyfikowanie i analizowanie procesów biznesowych w centrali; Dokumentowanie procesów z użyciem notacji BPMN; Współpraca z właścicielami procesów w celu walidacji i projektowania rozwiązań TO-BE; Tworzenie dokumentacji analitycznej do backlogu (scenariusze, mierniki,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje zadania: Praca fizyczna w dziale warzyw i owoców. Obsługa kasy fiskalnej. Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Prawidłowa ekspozycja produktów. Kontrola terminów przydatności do spożycia. Wymagania: Dyspozycyjność (system dwuzmianowy). Rzetelność i...