Praca: Asystent ds. administrowania nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 10378089, z dnia 2025-11-03

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
  • Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
  • Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
  • Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane zainteresowania techniczne.
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
  • Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
  • Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i...

Dodane: 2025-11-02
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności sal konferencyjnych;...

Dodane: 2025-11-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Facility Managera w codziennej obsłudze biura i realizacji standardów jakości. Kontakt i współpraca z pracownikami oraz firmami zewnętrznymi. Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji (protokoły, zestawienia, raporty). Nadzór nad obiegiem faktur i terminowością rozliczeń....

Dodane: 2025-10-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o zapewnienie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: VHM Hotel Management

Twój zakres obowiązków: W swojej pracy będziesz organizować, koordynować pracę kelnerów bankietowych a także wspólnie z nimi troszczyć się o komfort i zadowolenie gości naszej restauracji podczas konferencji, bankietów oraz wydarzeń. Będziesz również szkolić nowych i obecnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Oferujemy: Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie na życie dla Ciebie oraz Twojej rodziny Kartę Multisport Możliwości rozwoju zawodowego oraz udziału w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę Szereg dodatkowych świadczeń: świadczenie bożonarodzeniowe, wielkanocne i wczasy pod...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do działu administracyjno –kadrowego w firmie budowlanej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kadrowo–płacową pracowników (w tym pracowników fizycznych i biurowych),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ACONS sp. z o.o. sp. k.

Zakres obowiązków weryfikacja dokumentów związanych z nieruchomościami sporządzanie raportów obsługa systemu wewnętrznego telefoniczny kontakt z klientem rozwiązywanie bieżących problemów dot. płynności procesów Wymagania wykształcenie związane z wyceną nieruchomości,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...