Praca: Asystent ds. Administracji (k/m)


Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy:
Asystent ds. Administracji (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zgierska 1
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development!

Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i zarządzać codziennymi obowiązkami!

Rola w zespole:
  • Pierwszy kontakt dla klientów, zarządzanie recepcją.
  • Organizacja pracy zarządu: spotkania, podróże, dokumentacja.
  • Koordynacja zaopatrzenia biura i pomoc w organizacji wydarzeń.
Co powinieneś/powinnaś umieć?
  • Doświadczenie jako Asystentka/Asystent Zarządu lub Recepcjonista/Recepcjonistka.
  • Umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
  • Komunikatywność i profesjonalizm.
  • Biegłość w obsłudze MS Office i urządzeń biurowych.
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; dodatkowo język ukraiński będzie plusem.
  • Mile widziane doświadczenie w nieruchomościach.
Co oferujemy?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiety dodatkowe.
  • Ścieżki rozwoju zawodowego.
  • Motywujące i wspierające środowisko pracy.
  • Szansa na wpływ na przyszłość rynku nieruchomości.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-09-19
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Adamowscy Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Dodane: 2024-09-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojas Development Sp. z o.o.

Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...

Dodane: 2024-09-15
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...

Dodane: 2024-09-13
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Bowim S.A.

Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o właściwą prezentację produktów i kontrola dat ważności. Oczekujemy od Ciebie: Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym). Rzetelność, uczciwość, komunikatywność....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: przeprowadzanie kontroli jakościowej wyrobów i podzespołów produkowanych w NS wydawanie ocen jakościowych w oparciu o dokumentację oraz wymagania jakościowe klientów prowadzenie zapisów jakościowych zgodnie z obowiązującymi procedurami montaż kontrolny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: RW DEKRET Biuro Rachunkowe

Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...