Praca: Asystent / Asystentka


Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Puławska 46
  • Piaseczno,
    ul. Puławska 46
Jeśli masz doświadczenie w pracy administracyjnej, lubisz kontakt z ludźmi i szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- Dołącz do naszego międzypokoleniowego zespołu!

Poszukujemy odpowiedzialnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko Asystenta/ki, wspierającej kadrę zarządzającą w codziennym funkcjonowaniu firmy oraz koordynować przepływ informacji między działami i partnerami zewnętrznymi.
Twoje zadania:
  • koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy,
  • obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji,
  • przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby przełożonego oraz zespołu,
  • organizacja spotkań, rezerwacja sal, hoteli i podróży służbowych,
  • udzielanie odpowiedzi i przygotowywanie pism do urzędów oraz instytucji (w tym kontakt z urzędami w zakresie zatrudniania cudzoziemców),
  • wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1 - warunek konieczny,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
  • umiejętność pracy z dokumentacją i systemami elektronicznymi,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • samodzielność, rzetelność i wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
  • osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Twój pakiet korzyści:
  • Praca w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 6,5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach, zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Praca w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

W naszej firmie wszyscy pracownicy sa Traftowani równo i bez względu na różnice płci, wieku, rasy, sprawności, narodowości, przekonań politycznych lub pochodzenia etnicznego.


W Auchan:

  • Czujemy się przyjaciółmi
    • Tysiące wyjątkowych relacji, z których jesteśmy dumni. Przyjaźnie, które trwają lata i te, które tworzą się aktualnie.
  • Czujemy wzajemną Troske
    • Poczucie bezpieczeństwa - nasi pracownicy zostają z nami na lata i mają stabilne i wartościowe warunki zatrudnienia.
  • Czujemy siłę naszych Możliwości
    • Nieograniczone możliwości rozwoju i budowania kariery na własnych zasadach z naszym pełnym wsparciem.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skorzystaj z naszej strony kariera Sprawdzisz tam między innymi jak wygląda proces rekrutacji.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wymagane doświadczenie : Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować?...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gołdapi

Zgodne z ogłoszeniem na stronie https://www.gov.pl/web/psse-goldap/nabor-na-wolne-stanowiska-pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Inne] : Wymagania zgodne z ogłoszonym naborem na stronie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie podstawowych danych do systemu i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechanowie

Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i wkonsultacji z pracownikiem socjalnym;2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej, planu pracy z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Stosowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną kandydatów na studia (I i II stopnia) oraz promocję oferty edukacyjnej Politechniki Wrocławskiej w szkołach i na targach edukacyjnych. Zakres obowiązków: obsługa rekrutacyjna kandydatów na studia,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Organizacja i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem placówki. Przygotowywanie bieżących zestawień i terminowe raportowanie działań. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: MOBI Sp. z o.o.

Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie tworzyw sztucznych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami czesko-języcznymi. Oczekiwania Bardzo dobra, swobodna znajomość języka czeskiego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Dyrektora szkoły. Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego. Organizacja i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem placówki. Przygotowywanie bieżących zestawień i terminowe raportowanie działań. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Akord Fabryka Mebli M. Zając, W. Zając spółka komandytowo-akcyjna

Opis stanowiska Kontrola jakościowa surowców, półproduktów i gotowych wyrobów meblowych na różnych etapach produkcji. Kontrola pakowania z wewnętrznej i zewnętrznej produkcji. Przeprowadzanie pomiarów, testów wytrzymałościowych oraz wizualnych ocen zgodności wyrobu z dokumentacją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KGL S.A.

Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (Optima) Naliczanie list płac oraz świadczeń pracowniczych Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich Obsługa benefitów pracowniczych i zarządzanie ich systemem Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...