Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Ogłoszenie numer: 9920308, z dnia 2025-06-06

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Prezesa Zarządu oraz kadry kierowniczej w koordynacji spotkań i wyjazdów służbowych
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na potrzeby zarządu
  • Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Prowadzenie list mailingowych i koordynacja komunikacji wewnętrznej
  • Ścisła współpraca z różnymi działami firmowymi, wsparcie managerów

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku executive assistant lub podobnym
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Zaawansowana obsługa Excela (tabele przestawne, analiza danych)
  • Doskonała organizacja pracy, dyskrecja i dbałość o detale
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem podstawowym i premią miesięczną
  • Realny wpływ na rozwój procesów wewnętrznych i udział w strategicznych projektach
  • Dostęp do programów rozwojowych: szkolenia, kursy językowe, studia podyplomowe
  • Pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie
  • Możliwość korzystania ze środków ZFŚS oraz przystąpienia do programu PPE
  • Udział w inicjatywach społecznych i wolontariacie wewnątrzfirmowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska: Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Obsługa skrzynki mailowej firmowej Obsługa Gości odwiedzających firmę...

Dodane: 2025-06-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Prezesem Zarządu oraz Zespołem Zarządzającym; Wsparcie w bieżącym zarządzaniu kalendarzem spotkań i podróży; Przygotowywanie materiałów wspierających zarząd w tym prezentacji, raportów i analiz; Obsługa korespondencji i archiwizowanie dokumentów;...

Dodane: 2025-06-04
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Ensore Sp. z o.o. S.K.A

Zadania Asystowanie Prezesowi w codziennych obowiązkach i koordynacja jego kalendarza Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i obiegu informacji w firmie Organizacja i nadzór nad dokumentacją firmową (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium) Tworzenie zestawień, raportów i analiz w Excelu...

Dodane: 2025-06-04
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: Zapewnianie wysokiego poziomu wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla zarządu, dbając o sprawny i efektywny przebieg codziennych działań. Kompleksową koordynację procesu otwarcia nowych sklepów (zarządzanie harmonogramem, nadzór oraz...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...