Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


 

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gruszczyce, (gmina Błaszki)

Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.

Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: 
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • obsługa firmowej poczty elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
  • przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
  • udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
  • obsługa archiwum zakładowego,
  • rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
  • realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Dla jakiej organizacji zamierzasz pracować: 

Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie i dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności. 

Plukon Food Group posiada 36 zakładów produkcyjnych w sześciu krajach, zatrudnia 9500 osób, a główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.

Szukamy osób
  • z wykształceniem wyższym;
  • z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
  • z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
  • z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
  • cechujących się wysoką kulturą osobistą;
  • z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
  • sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
  • ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
Co oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
  • pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o zamieszczenie w treści e-maila lub CV następującego oświadczenia:

„Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych. Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza katalog danych wskazanych w art. 221§1 Kodeksu pracy.”


Jeśli chciałby Pan/chciałaby Pani, abyśmy zachowali Pana/Pani aplikację w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy dodatkowo zamieścić zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w przyszłych rekrutacjach (przez okres 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji).”

INFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Plukon Sieradz sp. z o.o., adres: Gruszczyce 97A, 98-235 Błaszki;
  2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować e-mailowo: dpo@plukon.nl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, o ile wyrazi Pani/Pan na nie zgodę;
  4. Podstawą prawną jest art. 221§1 Kodeku pracy, a w stosunku do danych wykraczających poza katalog danych wskazanych w tym przepisie - Pani/Pana dobrowolna zgoda, czyli art. 6 ust. 1 lit. a RODO; z kolei w przypadku przyszłych rekrutacji podstawą przetwarzania danych jest wyłącznie Pani/Pana dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą nigdzie przekazywane;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji (nie dłużej niż 6 miesięcy), a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach przez 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji;
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej;
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
  10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel Alucast Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości. Od kandydata oczekujemy: wykształcenia co najmniej średniego, biegłej znajomości języka angielskiego w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy. Czy to...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: MOTOKARIERA S.C.

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o właściwy wizerunek firmy. Czy to...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

- wykonywanie czynności kontrolnych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, nadzór nad zachorowalnością na choroby zakaźne i prowadzenie statystyk, nadzór nad realizowaniem obowiązkowych szczepień ochronnych, pobieranie próbek do badań bakteriologicznych Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

ELEKTRONICZNA ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, KSIĘGOWANIE FAKTUR DOTYCZĄCYCH GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ, KSIĘGOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH, ROZLICZANIE ROZRACHUNKÓW Z ODBIORCAMI I DOSTAWCAMI Wymagania inne: WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE PREFEROWANE EKONOMICZNE LUB UKOŃCZENY KURS...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, ul. Włościańska 52 Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie min. średnie z obszaru kierunków ekonomicznych Min. 3 lata doświadczenia w obszarze wynagrodzeń pracowniczych Znajomość przepisów prawa pracy, podatku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Angażuje się w projekty, które dodają wartości lub efektywności FundSettle, takie jak analiza procesów ipilotaż AI. Szkolenie Menedżerów Usług i innych członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Prowadzi procesy zgodności i sankcji w FSCS, koordynując z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: BARLINEK S.A.

Zakres obowiązków: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i ochrony środowiska. Współpraca z organami nadzorującymi. Identyfikacja zagrożeń oraz proponowanie środków zaradczych. Promowanie wiedzy o BHP i ochronie środowiska. Analiza zgłoszonych niebezpieczeństw. Zarządzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Tworzenie i realizacja strategii marketingowej. Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych. Analiza efektywności działań marketingowych. Tworzenie treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo) Organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych. Monitorowanie trendów na rynku i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

- Kompleksowe wykonywanie czynności obszaru finansowo-księgowego wynikającego z zawartych umów o zarządzanie /administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych,- Księgowanie dokumentów: faktur, rachunków, wyciągów bankowych, not, a także ich weryfikacja pod względem...