Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu,
  • Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
  • Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
  • Organizację imprez firmowych i zewnętrznych
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
  • Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
  • Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji.
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wspieranie Działu HR w różnych zadaniach
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz Canva
  • Gotowość do pracy w trybie stacjonarnym
  • Dyspozycyjność
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi
  • Dyskrecja i lojalność
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Stałe wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
  • Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne,
  • Program płatnych poleceń pracowniczych
  • Programy Motywacyjne
  • Konkursy oraz inne eventy
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED
  • Karta MultiSport
  • Ubezpieczenie Grupowe
  • Bezpłatne szkolenia językowe (angielski, niemiecki)
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz szkolenia na każdym etapie zatrudnienia
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne.

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Supernova Sp. K.

Opis stanowiska Obsługa biura w zakresie teleinformatycznym; Przygotowywanie faktur zgodnie ze wskazówkami; Zarządzanie korespondencją. Obowiązki: Wsparcie operacyjne dla Zarządu; Wykonywanie zleconych prac administracyjnych; Zarządzanie kalendarzem i koordynowanie spotkań; Przygotowywanie...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Actia Forum Sp.z o.o.

Obowiązki: Wsparcie organizacyjne biura kontakt z zespołem i dostawcami, realizacja zamówień, Asystowanie w codziennych zadaniach firmy, współpraca z księgowością i IT, Korespondencja firmowa, organizacja podróży służbowych i spotkań, Nadzór nad domenami www, współpraca z...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji Komunikacja z partnerami biznesowymi,...

Dodane: 2025-02-26
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Supernova Sp. K.

Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: WILK ELEKTRONIK S.A.

Do Twoich zadań będzie należało: Procesowanie oraz księgowanie dokumentów, Kontrola i uzgadnianie kont księgowych, Rozliczanie płatności i uzgadnianie sald, Rozwiązywanie problemów księgowo-podatkowych, Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Współpraca przy tworzeniu sprawozdań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowisko: Obsługa zgłoszeń, w tym reklamacji i wniosków, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Udzielanie klientom kompleksowych informacji na temat usług i płatności. Wystawianie faktur oraz aktualizacja danych. Ewidencjonowanie, przetwarzanie i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...