Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy,
  • przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu,
  • koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu wraz z organizacją i obsługą spotkań,
  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu,
  • organizacja posiedzeń Zarządu i innych organów Grupy,
  • nadzorowanie przynależności Spółki do izb i organizacji,
  • zapewnianie niezbędnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych w sekretariacie Zarządu.
Wymagania
  • doświadczenia na analogicznym stanowisku (min. 2 lata),
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office (Outlook, MS Excel, Word, Power Point),
  • zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość hiszpańskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Oferujemy
  • pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022 oraz 2023 oraz 2024,
  • przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
  • pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
  • atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
  • stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
  • możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
  • transparentny system premiowy,
  • pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
  • połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
  • możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.

Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.

Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.

Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ. 
 
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.

Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.
Wysyłając do nas swoje cv prosimy o zamieszczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Cermag Construction Sp. z o.o.

Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PRU MEGA-REM Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...

Dodane: 2024-10-29
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Adamowscy Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Dodane: 2024-10-24
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NES Fircroft

Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu Organizacja...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: A-Staffing Construction

Zakres obowiązków: Nadzór nad jakością i terminowością realizacji projektów budowlanych, Bezpośrednie zarządzanie dorywczo-ciesielskimi oraz ekipami budowlanymi, Sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej, Dokumentowanie postępów i prowadzenie dzienników budowy, Raportowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Victor Energy Sp.zo.o.

Poszukujemy doświadczonego Rekrutera / HR Business Partnera do dynamicznie rozwijającej się firmy w branży elektroenergetycznej. Jeśli znasz lub jesteś gotów/a poznać specyfikę branży, pracę w projektach budowlanych oraz zasady oddelegowania, a także pragniesz mieć realny wpływ na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLMED S.A.

Warunki współpracy pełen etat umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt mile widziani studenci Wymagania: Dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę Umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. Miłe usposobienie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Dr Gerard Sp. z o.o.

Główne zadania: kontrola i rejestracja dostaw pobieranie prób i wykonywanie analiz surowców i opakowań, półfabrykatów oraz wyrobów gotowych kontrola jakości półfabrykatów i wyrobów w toku produkcji badania przechowalnicze wyrobów kontrola higieniczna obszaru produkcji oraz magazynów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Cermag Construction Sp. z o.o.

Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa...