Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:

Asystent / Asystentka Zarządu
MIEJSCE  PRACY: Będzin
OPIS STANOWISKA
  • wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy)
  • obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego,
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • prowadzenie korespondencji biura (pisma wychodzące i przychodzące)
  • przygotowywanie i opracowanie pism
  • przygotowywanie raportów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
  • umawianie spotkań
  • działania promocyjne w spółce (prowadzenie profilu Spółki w mediach społecznościowych)
  • tworzenie grafiki (reklama firmy)
  • załatwianie spraw bieżących, zamawianie artykułów biurowych
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
  • inne zadania zlecone przez zarząd
WYMAGANIA
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza o administracji i zarządzaniu
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin)
  • prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty
  • ogólna wiedza z zakresu budownictwa
  • ukończone studia na kierunku Budownictwo
  • znajomość Prawa Budowlanego
  • znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
  • znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
  • doświadczenie w pracy z programem CRM, ERP
OFERUJEMY
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
  • udział w ciekawych przedsięwzięciach
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów odpowiednich do stanowiska
Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojas Development Sp. z o.o.

Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...

Dodane: 2024-09-19
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Adamowscy Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Dodane: 2024-09-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojas Development Sp. z o.o.

Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Abra S.A.

Twój zakres obowiązków Praca z Klientem Sprzedaż i realizacja zamówień Dbanie o ekspozycję i wygląd sklepu Nasze wymagania: Zaangażowanie i inicjatywa Otwartość na komunikację z klientem Nastawienie na sprzedaż i wynik Praca zespołowa To oferujemy: System wdrożenia do pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Wymagania Licencja PART-66 B1 lub B2 z co najmniej 1 wpisem na typ (B787, B737 NG/MAX, EMB 170/190); Co najmniej 8 lat doświadczenia w obsłudze technicznej statków powietrznych; Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami produkcyjnymi; Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska Dołącz do naszego zespołu w Concentrix Lublin, stabilnej firmy o międzynarodowym zasięgu i 10-letnim doświadczeniu na lokalnym rynku. Poszukujemy osób gotowych do współpracy na pełen etat lub 3/4 etatu, także w weekendy. Wymagania Wykazywanie inicjatywy w kontaktach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CCPORTER Sp. z o.o.

Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Swedish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CCPORTER Sp. z o.o.

Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Danish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CCPORTER Sp. z o.o.

Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Finnish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Chata Polska S.A.

Zadania: obsługa klienta, uzupełnianie towaru na półkach oraz dbanie o estetykę wystawionego asortymentu, dbanie o czystość i porządek w sklepie. Oczekujemy: motywacji do pracy i zaangażowania, komunikatywnego języka polskiego, dyspozycyjności - praca w systemie dwuzmianowym (6-21:30)...