Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska
Opis stanowiska:
  • kompleksowe wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy,
  • przygotowywanie dokumentów, analiz oraz raportów,
  • planowanie kalendarzy spotkań i podróży służbowych,
  • koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów, faktur i wydatków,
  • wsparcie w obszarze administracyjnym i organizacyjnym biura,
  • współpraca z działami finansów, HR i administracji w bieżących procesach.
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • samodzielność, dokładność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy z poufnymi informacjami,
  • mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży technologicznej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku,
  • pracę w kameralnym, wspierającym zespole,
  • atrakcyjne warunki współpracy (umowa o pracę lub B2B),
  • możliwość udziału w szkoleniach i rozwijania kompetencji zawodowych,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i realny wpływ na codzienne procesy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami załatwianie spraw bieżących...

Dodane: 2025-11-12
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

organizacja spotkań i kalendarza przełożonego, planowanie podróży służbowych (rezerwacja transportu, hoteli, przygotowanie planu wyjazdu), przygotowywanie prezentacji, raportów i dokumentacji, monitorowanie realizacji zadań i terminów, wsparcie w codziennej komunikacji z partnerami,...

Dodane: 2025-11-11
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations...

Dodane: 2025-11-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Automapa

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia :...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTEX"JĘDROWIAK SPÓŁKA JAWNA

Dekretowanie i księgowanie wstępne dokumentów zakupowych i sprzedażowych + kadry Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CP Engineering Services Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu raportów – tworzenie, redagowanie i opracowywanie raportów technicznych oraz dokumentacji projektowej. Udział w wizytach i audytach technicznych – wyjazdy na oceny zgodności maszyn z obowiązującymi normami i przepisami. Wsparcie zespołu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO-PORZĄDKOWE

PRACA W BIURZE I TERENIE Z LUDŹMIGODZINY PRACY: 07.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: UMIEJĘTNOŚCI: PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY, ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi (rynek turecki, uzbecki, turkmiński, azerski, kazachski), przedstawianie oferty, zbieranie zamówień. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: turkmeński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie

Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu.Dokonywanie okresowych ocen pracowników Zespołu.Realizowanie postanowień sądowych w sprawie umieszczeń dzieci w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem obiektów OSiR, ich prawidłową i bezpieczną eksploatacją. Odpowiedzialność za stan sanitarny, prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego oraz dok. technicznej. Sporządzanie raportów i sprawozdań. Opracowywanie projektów regulaminów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Stażysta będzie wspierał organizację i funkcjonowanie punktu sprzedaży/odbioru tekstyliów prowadznego przez Fundację. Do jego zadań należeć będzie przyjmowanie, rozmieszczanie i oznaczenie towarów ( odzieży i tekstyliów), dbanie o właściwą ekspozycję i porządek na sali...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1. Analiza stanu zadłużenia najemców,2. Prawidłowe i systematyczne dochodzenie należności pieniężnych od dłużników lokali gminnych, 3. Nadzór nad prawidłowym ewidencjonowaniem umorzeń, układów ratalnych,4. Nadzór nad księgowaniem i uzgadnianiem nakazów zapłaty, wyroków...