Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


TELE-FONIKA KABLE S.A.  jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Aktualnie do siedziby administracyjnej Spółki w Myślenicach poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Myślenice
 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami
  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz rejestru korespondencji
  • Koordynacja podróży służbowych członków Zarządu
WYMAGANIA PRACODAWCY:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (w mowie i w piśmie)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • Wysoki poziom kultury osobistej, miła aparycja
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
OFERUJEMY:
  • Ciekawą pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie we wdrożeniu oraz adaptacji na nowym stanowisku
  • Umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy
  • Oczekujemy dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (godz. 8-16 / 12-20 kilka dni w miesiącu)
  • Pakiet socjalny  (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających. Entuzjastyczne podejście do wyzwań,...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz tworzenie podsumowań i...

Dodane: 2025-08-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PFTECHNOLOGY SP. z o.o.

Kompleksowe zarządzanie biurem Spółki. Zapewnienie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez utrzymanie wysokiego standardu obsługi recepcyjnej i wyglądu biura; Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.​ Wystawianie...

Dodane: 2025-08-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie ich codziennych obowiązków...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....