Praca: Asystent / Asystentka zarządu


Kluczowe kwalifikacje: znajomość jęz. angielskiego / wysoka samodyscyplina

 

Nasz klient to polski oddział międzynarodowej organizacji zrzeszającej obecnie ok 8000 osób będących członkami rodzin zarządzających największymi i najstarszymi biznesami rodzinnymi na świecie.

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
  • Bardzo samodzielne stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę.
  • Samochód służbowy.
  • Pracę w środowisku biznesowym z dużą perspektywa na rozwój zawodowy w ramach organizacji lub w środowisku partnerskim
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Obowiązki na stanowisku Koordynatora:
  • Utrzymywanie regularnej i płynnej komunikacji z członkami stowarzyszenia, dbanie o profesjonalne i szybkie odpowiadanie na ich potrzeby.
  • Kompleksowa organizacja spotkań i eventów – przygotowywanie zaproszeń, zbieranie informacji o uczestnikach, koordynacja zakwaterowania oraz oprawy gastronomicznej.
  • Proaktywne prowadzenie mediów społecznościowych– opracowywanie treści, publikacja postów i angażowanie społeczności z zacięciem marketingowca.
  • Kreowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z wydarzeniami, dbanie o atrakcyjny wizerunek stowarzyszenia.
  • Zarządzanie korespondencją, organizacja mailingu do członków oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
  • Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi, wydawnictwami i innymi partnerami związanymi z działalnością stowarzyszenia.
  • Dostosowywanie wydarzeń do indywidualnych potrzeb uczestników, dbając o każdy szczegół.
  • Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz merytorycznego dla członków stowarzyszenia oraz bieżąca obsługa logistyczna.
Idealny kandydat powinien posiadać:
  • Wysoką samodyscyplinę – osoba na tym stanowisku powinna samodzielnie planować i realizować zadania.
  • Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach z członkami stowarzyszenia, którzy są właścicielami firm.
  • Zmysł marketingowy, kreatywność i umiejętność angażowania odbiorców w działania online.
  • Świetne zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania- pielęgnowania, długofalowych relacji biznesowych.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, chęć do zarażania pozytywnym nastawieniem rozmówców.
  • Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach- elastyczność czasowa, biorąc pod uwagę specyfikę pracy z właścicielami firm.
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w sposób szybki i efektywny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu posiedzeń, protokołowanie,...

Dodane: 2025-08-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających. Entuzjastyczne podejście do wyzwań,...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami Obsługa...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz tworzenie podsumowań i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: codzienne księgowanie wszystkich transakcji i nadzór nad ich prawidłowością zgodnie z polityką firmy, przygotowywanie raportów do banków i transakcji związanych z bankowością, przygotowywanie skonsolidowanego sprawozdania finansowego, nadzór nad pracą...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb wyliczenia podatku VAT, w tym: wprowadzanie danych do systemu SAP, współtworzenie raportów, współudział w rozliczaniu kosztów produkcji, rozliczanie poniesionych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Główne zadania: realizacja zadań związanych z inwentaryzacją mienia, opracowywanie dokumentacji dotyczącej mienia (m. in. Dotyczącej inwentaryzacji, likwidacji, przeniesienia wewnętrznego, powierzenia, sprzedaży, darowizny, nieodpłatnego przekazania), zapewnienie sprawnej komunikacji z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Analiza przepisów podatkowych i ich zastosowanie w praktyce Współpraca z innymi działami w zakresie zgodności podatkowej Przygotowywanie opinii oraz wniosków o interpretacje podatkowe Udział w projektach ograniczających ryzyka podatkowe Analiza umów pod kątem podatkowym Wsparcie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Damian Lizurej Firma Handlowo Usługowa LIMDEX

sprzedaż towarów, wydawanie przesyłek i przyjmowanie przesyłek Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

aktywna sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon ( baza klientów w języku wietnamskim), telefoniczne dostarczanie informacji o produktach firmy, obsługa poczty firmowej w języku wietnamskim, odpowiedzialność za kontakt z klientami z Wietnamu, kontakt z właścicielem firmy i dostawcami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Krzysztof Wrzosek

Obsługa klienta, sprzedaż artykułów spożywczych, mięsa i wyrobów mięsnych, dbanie o należyty porządek w miejscu pracy.Miejsce wykopnywania pracy: Rypin, Skrwilno. Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: 1) staż pracy:...