Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


 

 

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gruszczyce, (gmina Błaszki)

Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym.

Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: 
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • obsługa firmowej poczty elektronicznej,
  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,
  • przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadamianie uczestników, organizowanie poczęstunku,
  • udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami i pracownikami a Zarządem,
  • obsługa archiwum zakładowego,
  • rozliczanie kosztów służbowych przełożonego,
  • realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura (artykuły biurowe, artykuły spożywcze).
Dla jakiej organizacji zamierzasz pracować: 

Plukon Sieradz jest częścią Plukon Food Group, jednego z największych graczy na rynku mięsa drobiowego w Europie. Dostarcza produkty drobiowe oraz gotowe do spożycia posiłki wiodącym europejskim partnerom w sektorze żywności. 

Plukon Food Group to innowacyjna firma działająca na europejskim rynku drobiu. Posiada 38 zakładów produkcyjnych w siedmiu krajach, zatrudnia 11000 osób, osiągnęła obroty rzędu 3,3 mld euro w 2024r. Główne rynki zbytu to Holandia, Niemcy, Belgia, Francja, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania i Irlandia.

 

 

Szukamy osób
  • z wykształceniem wyższym;
  • z doświadczeniem na podobnym stanowisku;
  • z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office;
  • z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
  • cechujących się wysoką kulturą osobistą;
  • z dobrą organizacją pracy własnej oraz umiejętnością pracy w zespole;
  • sumiennych i dokładnych w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • z inicjatywą i samodzielnych w działaniu;
  • ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2;
Co oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do rodzaju wykonywanej pracy i zakresu obowiązków,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników (m.in. wczasy pod gruszą, program prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie posiłków- SmartLunch),
  • pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o zamieszczenie w treści e-maila lub CV następującego oświadczenia:

„Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych. Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza katalog danych wskazanych w art. 221§1 Kodeksu pracy.”


Jeśli chciałby Pan/chciałaby Pani, abyśmy zachowali Pana/Pani aplikację w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy dodatkowo zamieścić zgodę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w przyszłych rekrutacjach (przez okres 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji).”

INFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Plukon Sieradz sp. z o.o., adres: Gruszczyce 97A, 98-235 Błaszki;
  2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować e-mailowo: dpo@plukon.nl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, o ile wyrazi Pani/Pan na nie zgodę;
  4. Podstawą prawną jest art. 221§1 Kodeku pracy, a w stosunku do danych wykraczających poza katalog danych wskazanych w tym przepisie - Pani/Pana dobrowolna zgoda, czyli art. 6 ust. 1 lit. a RODO; z kolei w przypadku przyszłych rekrutacji podstawą przetwarzania danych jest wyłącznie Pani/Pana dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą nigdzie przekazywane;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji (nie dłużej niż 6 miesięcy), a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach przez 6 miesięcy od zakończenia pierwotnej rekrutacji;
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej;
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
  10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających. Entuzjastyczne podejście do wyzwań,...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TELE-FONIKA Kable S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami Obsługa...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz tworzenie podsumowań i...

Dodane: 2025-08-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PFTECHNOLOGY SP. z o.o.

Kompleksowe zarządzanie biurem Spółki. Zapewnienie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez utrzymanie wysokiego standardu obsługi recepcyjnej i wyglądu biura; Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.​ Wystawianie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna sprzedaż usług i produktów z szerokiego portfolio Osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych Rozwijanie oraz opieka nad własną bazą klientów Prowadzenie rozmów w sposób naturalny, bez sztywnych schematów Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna sprzedaż usług i produktów z szerokiego portfolio Osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych Rozwijanie oraz opieka nad własną bazą klientów Prowadzenie rozmów w sposób naturalny, bez sztywnych schematów Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu

Zakres obowiązków : Kompleksowe wsparcie w działaniach Władz Uczelni oraz pracowników, Sporządzanie opinii prawnych, projektów umów, regulaminów, pism procesowych, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, Monitorowanie zmian w prawie, w szczególności Prawo o szkolnictwie wyższym i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Przeprowadzanie analiz dostępnych informacji o Klientach w bazach wewnętrznych i zewnętrznych. Weryfikowanie wzajemnych relacji pomiędzy Klientami Banku. Obsługa wniosków w ramach procesu identyfikacji powiązań. Podejmowanie decyzji o łączeniu podmiotów w grupy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE Rekrutacją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: HSV Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nadzór nad systemem zarządzania jakością w oparciu o standard IATF 16949 oraz inne systemy zapewnienia jakości obowiązujące w organizacji; Prowadzenie lub wspieranie projektów nakierowanych na rozwój procesów dotyczących zapewnienia jakości; Odpowiedzialność za...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: HSV Polska Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nadzór nad systemem zarządzania jakością w oparciu o standard IATF 16949 oraz inne systemy zapewnienia jakości obowiązujące w organizacji; Prowadzenie lub wspieranie projektów nakierowanych na rozwój procesów dotyczących zapewnienia jakości; Odpowiedzialność za...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Minit Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu dokładność, sumienność komunikatywność i samodzielność gotowość do pracy w...