Praca: Asystent / Asystentka zarządu


Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • organizowanie pracy biura
  • dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura
  • organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych Prezesa Spółki
  • wspieranie Prezesa Spółki w codziennych obowiązkach (umawianie spotkań, zarządzanie korespondencją itp.)
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki i managementem
  • wsparcie w rekrutacji pracowników administracyjnych (nadzór nad ogłoszeniami, umawianie spotkań)
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Prezesa Spółki
  • udział w projektach wspierających codzienne działania Spółki
  • dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub pokrewne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • biegłość w pakiecie MS Office (szczególnie Outlook, Excel, PowerPoint), lekkość w redagowaniu profesjonalnej korespondencji
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w drukarni o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • pakiet sportowo- rekreacyjny
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu, w tym weryfikacja i przygotowanie dokumentów Tworzenie pism, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Zarządzanie kalendarzami i organizacja spotkań Nadzór nad korespondencją oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy...

Dodane: 2025-07-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania:...

Dodane: 2025-07-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca obsługa oraz nadzór nad...

Dodane: 2025-07-08
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...