Praca: Asystent / Asystentka zarządu


Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • organizowanie pracy biura
  • dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura
  • organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych Prezesa Spółki
  • wspieranie Prezesa Spółki w codziennych obowiązkach (umawianie spotkań, zarządzanie korespondencją itp.)
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki i managementem
  • wsparcie w rekrutacji pracowników administracyjnych (nadzór nad ogłoszeniami, umawianie spotkań)
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Prezesa Spółki
  • udział w projektach wspierających codzienne działania Spółki
  • dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub pokrewne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • biegłość w pakiecie MS Office (szczególnie Outlook, Excel, PowerPoint), lekkość w redagowaniu profesjonalnej korespondencji
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w drukarni o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • pakiet sportowo- rekreacyjny
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,, współpraca z firmami...

Dodane: 2025-07-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu, w tym weryfikacja i przygotowanie dokumentów Tworzenie pism, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu Zarządzanie kalendarzami i organizacja spotkań Nadzór nad korespondencją oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy...

Dodane: 2025-07-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania:...

Dodane: 2025-07-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca obsługa oraz nadzór nad...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Szkuner Sp. z o.o.

Obsługa i nadzór nad pracą podczyszczalni ścieków (urządzenia, instalacje, procesy), Regulacja i kontrola wydajności procesu technologicznego, Dozowanie środków chemicznych, Obsługa wózka widłowego (przyjmowanie dostaw chemii), Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, Współpraca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

wg. stanowiska Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

jak w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: 1) Damian Zagrabski "Mini-Max" Kupno i sprzedaż hurtowa warzyw; 2) Zaltrans s.c. Damian Zagrabski, Krystyna Zagrabska

Obsługa e-mail, telefonów, współpraca z księgową, fakturowanie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, Excel, Word) Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku

Zapoznanie z przepisami BHP i ppoż., zapoznanie z programem stażu, zapoznanie z obowiązkami i uprawnieniami. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych. Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Obsługa interesantów i sekretariatu. Sporządzanie pism. Wymagania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

kontakty z klientami, przyjmowanie zleceń, dokonywanie płatności, układanie dokumentów, wystawianie faktur. Praca w godzinach: 8.00-16.00 Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

przygotowywanie umów dla podwykonwaców, opisywanie zleceń transportowych, przygotowywanie korespondencji wychodzącej, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: komunikatywność